Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه این فراکسیون با لاریجانی رئیس مجلس برای بررسی FATF خبر داد و گفت: این نشست با دعوت رئیس مجلس و در دفتر وی ساعت 12:45 امروز برگزار می‌شود.

وی همچنین در واکنش به توئیت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه فراکسیون نمایندگان ولایی حضور در جلسه روز شنبه رئیس مجلس با نمایندگان دولت، شورای نگهبان، سپاه و روسای فراکسیون های مجلس را تحریم کرده‌اند گفت: این موضوع را بنده را به شدت تکذیب می کنم و تحلیل‌هایی که در این مورد ارائه شده نابجا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: ما از ابتدا با هیئت رئیسه مجلس قرار داشتیم تا یک جلسه جداگانه‌ای را با لاریجانی داشته باشیم که امروز این نشست به دعوت شخص رئیس مجلس برگزار می‌شود بر این اساس تمام تحلیل‌ها و اظهاراتی درباره اینکه فراکسیون نمایندگان جلسه روز شنبه را تحریم کرده‌اند، نادرست است.

حاجی بابایی درباره علت عدم حضور خود در جلسه روز شنبه بررسی CFT در مجلس هم گفت: قرارمان بر این بود جلسه جداگانه‌ای با لاریجانی داشته باشیم، حتی قبل از این جلسه به ما اعلام نشد که چه کسانی در این نشست حضور دارند تنها به بنده گفتند که جلسه‌ای با فراکسیون‌ها و وزارت خارجه برگزار می‌شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی بیان کرد: بنده همان زمان با لاریجانی صحبت کردم که ما می خواهیم جلسه‌ای جداگانه با شما داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم