Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود سعادتی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 78 سارق حرفه ای شدند که این متهمان به 67 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی ضمن اشاره به کاهش 7 درصدی سرقت ها و افزایش 18 درصدی کشف سرقت ها در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: در این مدت 11 فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه 23 سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری 4 نفر از سوداگران مرگ، افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چند عملیات مختلف موفق به کشف 1 تن و 71 کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

سعادتی گفت: با اجرای طرح های مختلف پلیسی در راستای ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف 75 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند که در این راستا 16نفر قاچاقچی سوخت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 39 دستگاه خودرو و 36 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت شبانه روزی فرمانده انتظامی قانون موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات