Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@23:04:08 GMT

بازداشت رییس سابق یکی از سازمان‌های دولتی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۶۳۴۲

ساعت24-دادستان عمومی و انقلاب یزد از بازداشت رییس سابق یکی از سازمان‌های دولتی استان خبر داد .

«علی اکبر شمس» اختلاس، ارتشاء، پولشویی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی را از جمله اتهامات متهم دستگیر شده ذکر کرد و گفت: این فرد، تخلفات متعددی همچون استخدام‌های خارج از ضوابط و سوء استفاده از بودجه‌های پژوهشی اداره متبوع خود در زمان تصدی را نیز در پرونده دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با پیگیری اداره کل اطلاعات استان، مستندات مربوط به تخلفات نامبرده جمع آوری و نهایتاً توسط دادسرا دستور بازداشت این متهم صادر شد .

این مقام قضایی با اشاره به صدور قرار بازداشت موقت متهم، ابراز کرد: در حال حاضر تحقیقات پرونده در حال انجام است و جهت تکمیل تحقیقات پرونده، متهم در اختیار مقامات قضایی و امنیتی است .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد خاطرنشان کرد: اکثریت مدیران استان با سلامت و پاک‌دستی انجام وظیفه می‌کنند و اندک افرادی که از مقام و موقعیت خود سوء استفاده می کنند، تحت کنترل و رصد بوده و با همدلی دستگاه قضایی و اجرایی و اشراف دقیق دستگاه های نظارتی، با آن ها برخورد لازم خواهد شد .

شمس گفت: باید از اعتماد مردم بر نظام اسلامی صیانت کرد و با کنترل دقیق و همت و تلاش دستگاه های نظارتی، قضایی و امنیتی اجازه نخواهیم داد افراد سود جو و فرصت طلب بر اعتبار نظام اسلامی خدشه ای وارد کنند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است