Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:06:02 GMT

«قانون مورفی» در تدارک اکران پاییزی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۶۴۳۶

«قانون مورفی» در تدارک اکران پاییزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی محمد شایسته به زودی با پایان مراحل فنی آماده نمایش و در پاییز امسال اکران می شود.

امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت، سیروس گرجستانی، آناهیتا درگاهی، مهسا طهماسبی، دانیال غفارزاده و رامبد جوان بازیگران فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قانون مورفی» با موضوع کمدی اکشن در تهران و شمال کشور فیلمبرداری شده است.

کد خبر 4411185 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر جدیدی امیر جعفری رامبد جوان سروش صحت سیروس گرجستانی قانون مورفی هادی کاظمی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی ماه محرم سینمای مستند برنامه تلویزیونی اسکار موسیقی ایرانی هفته دفاع مقدس اسکار خارجی زبان برنامه رادیویی عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیش از 4700 اسکان موقت چادر در بوستان های یزد در نوروز 1403

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد سعید کاشفی با اشاره به فراهم کردن امکان اسکان موقت به صورت برپایی چادرشخصی در بوستان‌های کوهستان، مهر ملل و بزرگ شهر، اظهار داشت: بر اساس آمارگیری روزانه بیشترین استقرار میهمان نوروزی 1403 در سطح شهر در چادرهای مسافرتی شخصی در بوستان بزرگ شهر و استفاده از خدمات این بوستان بوده است.

وی افزود: برای تسهیل استقرار میهمان شهر یزد در بوستان ها، امکانات مورد نیاز از جمله دسترسی به آب شرب بهداشتی، سرویس‌های بهداشتی مناسب و پارکینگ، انتظامات و رعایت مناسب‌سازی جهت استفاده معلولین از خدمات بوستان توسط همکاران تدارک دیده شده بود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، بیان کرد: برای اولین بار در سطح شهر یزد و به جهت رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، در هر بوستان محوطه ای طراحی و برای سرو غذای میهمانان نوروزی تدارک دیده شد که در این ایام مورد استقبال قرار گرفته شد.

 

دیگر خبرها

  • تدارک ۲۲۳ حوزه اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی در قزوین
  • ایران غافلگیری‌های زیادی برای نتانیاهو تدارک دیده است
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • برپایی بیش از 4700 اسکان موقت چادر در بوستان های یزد در نوروز 1403