Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@04:43:27 GMT

برگزاری یادواره شهدا در شهرک چوبیندر

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۶۵۱۹

برگزاری یادواره شهدا در شهرک چوبیندر

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه خواهران در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک چوبیندر برگزار شد.

دکتر محمد امیدی از هادیان سیاسی استان قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ایثار و مجاهدت رزمندگان اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، واین مجاهدت ها و ایثارگری ها بایستی به نسل جدید انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی با وجود حمله دشمن بعثی و نیز جنایات مختلف گروه های تروریستی در داخل کشور به حمایت از انقلاب و رهبری برخاستند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با خلق حماسه ای بی بدیل از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

امیدی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس همه استکبار و کشورهای مرتجع عرب منطقه در برابر ملت ایران متحد شده بودند و در برابر انقلاب نوپای ما ایستادند ولی نتوانستند حتی یک سانتی متر از خاک ما را تصرف کنند.

این هادی سیاسی گفت: ملت ما پرورش یافته مکتب سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است و ما آزاد مردی را از او آموختیم و در صحنه هشت سال دفاع مقدس با دفاع از ناموس و خاک این کشور آن را تداعی کردیم.

وی تصریح کرد: امروزه نیز دشمن در راستای ایجاد فتنه و آسیب رساندن به ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار گرفته است و جنگ این دوران جنگ نرم است و ما باید با هوشیاری و بصیرت و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری توطئه های دشمن را شناسایی و با تمام توان آن را خنثی کنیم.

امیدی گفت: شهداء ناظر براعمال ما هستند و آنها با تقدیم خون خود در راه این سرزمین، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرمان های انقلاب اسلامی استکبار خاک دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد و ضمن آن  حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۳ شمسی معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای 

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان است که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود