Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@19:40:20 GMT

ضرورت پاسداشت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۶۹۰۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار عابدین خرم در همایش اساتید، طلاب و رزمندگان دفاع مقدس در بناب افزود: شهدا و پیشکسوتان جنگ از نظر امام خمینی (ره) جایگاه ویژه ای داشتتند چرا که رزم و دفاع آنان مقابل دشمن مقدس بود و چنین دفاعی باید همه ساله گرامی داشته شود.
وی همچنین با اشاره به این که در یک سال اول جنگ، 50 درصد امکانات اصلی دفاع را از دست داده بودیم گفت: علیرغم این مشکلات و همکاری همه جانبه 36 کشور خارجی با رژیم بعث عراق و طراحی نبرد توسط آنان، رزمندگان اسلام با تاسی از ولایت فقیه و ایمان و اخلاص کامل بر دشمن و حتی گروهای معاند داخلی غلبه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه عاشورا در ادامه اعتماد نکردن به وعده های توخالی دشمن، تجربه استفاده از توانایی مردم، تقویت هویت ملی و انسجام اسلامی را از دست آوردهای جنگ تحمیلی بیان کرد و افزود: ما در همه عرصه ها، چه سیاسی، چه اقتصادی و چه نظامی، می توانیم با کار جهادی، وحدت، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه پیروز باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا پیشکسوتان همایش خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد