Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه به نقل از  روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، عضوهیات مدیره و معاون بیمه‌های اموال بیمه آسیا با اشاره به افزایش ارزش وسایل نقلیه، گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از تبعات کم بیمه گی درهنگام وقوع حادثه و بروز خسارت از بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل بیمه آسیا در خواست می‌شود برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه بیمه نامه بدنه اتومبیل به شعبه یا نماینده صادر کننده بیمه نامه خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه افزود: هم چنین با توجه به افزایش ارزش ساختمان‌ها و تاسیسات مراجعه بیمه گذاران بیمه‌های آتش سوزی بیمه آسیا به شعبه یا نماینده صادر کننده بیمه نامه خود برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه مورد بیمه و بروز رسانی و اخذ پوشش‌های کامل برای پیشگیری از تبعات عدم کفایت سرمایه بیمه شده در هنگام وقوع آتش سوزی و خسارات تبعی و وارد آمدن خسارت یک اولویت و ضرورت انکار ناپذیر است.
معاون بیمه‌های اموال بیمه آسیا در پایان بیان داشت: یکصد شعبه و بیش از سه هزار نمایندگی بیمه آسیا در سراسر کشور آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به ویژه صدور الحاقیه افزایش سرمایه بیمه نامه بدنه اتومبیل و بیمه‌های آتش سوزی به بیمه گذاران هستند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • توقیف ۱۰ هزارخودرو در پارکینگ/خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • گرانی بنزین عامل خرید خودروهای برقی می شود؟
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین سال جاری
  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم