Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:30:08 GMT

استیضاح شریعتمداری در مجلس پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۶۹۸۶

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نمایندگان مجلس استیضاح شریعتمداری را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت،‌معدن و تجارت همچنان در مجلس شورای اسلامی روند خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق قانون،‌ باتوجه به اینکه طرح استیضاح وزیر صنعت روال خود را طی کرده‌ است،‌ قاعدتا نمایندگان ادامه مسیر را پیگیری خواهند کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: بر این اساس دوشنبه هفته آبنده (9 مهرماه)‌ طرح در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به صورت تخصصی مطرح خواهد شد.

استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت،‌معدن و تجارت با بیش از 70 امضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه شنبه 6 شهریورماه 97 تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند

نخستین جلسه شورای معادن استان فارس در سال ۱۴۰۳ و بیست و ششمین جلسه مستمر، به منظور اجرای ماده ۴۳ قانون برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در راستای رفع موانع و مشکلات و تسهیل امور واحد‌های معدنی و صنایع معدنی امروز، اول اردیبهشت‌ماه به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس و اعضا شورای معادن و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مجموعه‌های مرتبط با این حوزه در سالن شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست ضمن طرح ۴ دستور کار در خصوص ارائه گزارش عملکرد شورای معادن استان در سال گذشته، بررسی محدوه معدنی مورد درخواست یکی از مؤسسات، بررسی معادن شن و ماسه دوکوهک و بررسی درخواست رفع سلب صلاحیت بهره‌بردار معدن و... مصوبات لازم تصویب و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این نشست با تأکید بر ضرورت تکمیل زنجیره تولید و اهمیت فرآوری مواد معدنی و شناسایی ظرفیت‌ها و جلوگیری از خام فروشی گفت: تکمیل زیربنا‌ها و زیرساخت‌ها، توسعه همه جانبه معادن و صنایع معدنی، حمایت، تسهیل، تسریع، ایجاد صنایع پایین‌دستی و ارتقای جایگاه بخش معدن و صنایع معدنی در جهت تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و بخش خصوصی موثر از جمله برنامه‌ها و سیاست اداره‌کل صمت استان، مسئولان ذیربط و دستگاه‌های اقتصادی است.

حمیدرضا ایزدی تصریح کرد: شورای معادن استان موظف است در چارچوب قوانین و مصوبات شورای عالی معادن ضمن نظارت بر استخراج ماده معدنی شناسایی شده و هرگونه فروش و واگذاری پروانه قبل از بهره‌برداری با رعایت ملاحظات زیست محیطی و حداقل تخریب منابع طبیعی، اقدامات لازم را نسبت به تسهیل، تسریع و ایجاد صنایع پایین‌دستی انجام دهد.

شورای معادن استان فارس در سال گذشته دو جلسه با ۲۶ مصوبه برگزار کرد که ۲۴ مصوبه آن اجرایی و باقی مصوبات در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند