Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور به میزبانی شاهرود در مهرماه امسال خبر داد. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فرزاد فتاحی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان اظهار داشت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور 25 لغایت 27 مهرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری این رقابت‌ها در سالن البرز شرقی شاهرود خبر داد و افزود: این مسابقات کشوری همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان زیرساخت‌های لازم برای میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی را دارد تصریح کرد: استان سمنان یکی از فعال‌ترین استان‌ها در برگزاری مسابقات ورزشی در سال‌های اخیر بوده است.

فتاحی با اشاره به سرانه مناسب فضاهای ورزشی در استان سمنان خاطرنشان کرد: در یک سال اخیر 134 رویداد ورزشی ملی و بین‌المللی در سطح استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این بوده که مسابقات در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شود گفت: خوشبختانه اکثر شهرستان‌های استان فضاهای ورزشی مناسبی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به استقبال شهروندان از رقابت‌های ورزشی افزود: استقبال خوب تماشگران از این مسابقات می‌تواند ما را در مجاب کردن فدراسیون‌ها به سپردن میزبانی‌ها به استان کمک کند.

فتاحی از ورزش‌دوستان شاهرودی خواست با استقبال از مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، زمینه برگزاری مسابقات بیشتری در این شهرستان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد