Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@02:03:07 GMT

یکی از مدیران سابق یزد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۷۲۹۴

دادستان عمومی و انقلاب یزد از بازداشت رییس سابق یکی از سازمان‌های دولتی استان خبر داد . ناطقان: «علی اکبر شمس» اختلاس، ارتشاء، پولشویی و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی را از جمله اتهامات متهم دستگیر شده ذکر کرد و گفت: این فرد، تخلفات متعددی همچون استخدام‌های خارج از ضوابط و سوء استفاده از بودجه‌های پژوهشی اداره متبوع خود در زمان تصدی را نیز در پرونده دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با پیگیری اداره کل اطلاعات استان، مستندات مربوط به تخلفات نامبرده جمع آوری و نهایتاً توسط دادسرا دستور بازداشت این متهم صادر شد .
این مقام قضایی با اشاره به صدور قرار بازداشت موقت متهم، ابراز کرد: در حال حاضر تحقیقات پرونده در حال انجام است و جهت تکمیل تحقیقات پرونده، متهم در اختیار مقامات قضایی و امنیتی است .
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد خاطرنشان کرد: اکثریت مدیران استان با سلامت و پاک‌دستی انجام وظیفه می‌کنند و اندک افرادی که از مقام و موقعیت خود سوء استفاده می کنند، تحت کنترل و رصد بوده و با همدلی دستگاه قضایی و اجرایی و اشراف دقیق دستگاه های نظارتی، با آن ها برخورد لازم خواهد شد .
شمس گفت: باید از اعتماد مردم بر نظام اسلامی صیانت کرد و با کنترل دقیق و همت و تلاش دستگاه های نظارتی، قضایی و امنیتی اجازه نخواهیم داد افراد سود جو و فرصت طلب بر اعتبار نظام اسلامی خدشه ای وارد کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: یزد ، مدیر سابق ، بازداشت موقت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: یزد مدیر سابق بازداشت موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم

20 شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.

به گزارش روزنامه ایران، وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: صبح در حال بازی در زمین فوتبالی در نزدیکی خانه‌مان بودم که چهارمرد افغانستانی با موتور به آنجا آمدند و بعد با تهدید چاقو مرا سوار کردند و به حاشیه تهران بردند. بعد از آن وارد باغی شدیم و آنها بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند و در آخر هم تهدیدم کردند که اگر دراین‌باره به کسی حرفی بزنم خودم و خانواده‌ام را می‌کشند.

نوید در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: خیلی ترسیده بودم به همین خاطر قصد نداشتم به کسی حرفی بزنم اما وقتی به خانه رسیدم آنقدر آشفته و به‌هم ریخته و ناراحت بودم که پدرم فهمید اتفاق بدی برایم افتاده و من هم ماجرا را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آن متجاوزان شکایت کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پس از آن شاکی با دستور قضایی برای انجام معاینه به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان آزار و اذیت وی را تأیید کردند. به این ترتیب مأموران ردیابی ۴ متهم را در دستور کارشان قرار دادند و با بررسی‌های فنی موفق شدند دو نفر از متهمان را شناسایی و بازداشت کنند. دو متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی منتقل شدند و در بازجویی‌ها منکر ماجرا شدند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه تحقیق این پرونده، پسر نوجوان که با پدرش در دادگاه حاضر شده بود به قضات گفت: دو متهم دستگیر شده همان کسانی هستند که بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد هم تهدیدم کردند که نباید حرفی بزنم. آن روز به قدری از تهدیدهای‌شان ترسیده بودم که فکر می‌کردم من و خانواده‌ام را می‌کشند اما حالا که شکایت کردیم و دو متهم این پرونده بازداشت شده‌اند درخواستم اعدام آنهاست و به هیچ عنوان هم حاضر به گذشت نیستم.

پس از آن دو متهم با رد اتهام‌شان مدعی شدند: ما در روز حادثه در محل بودیم اما کاری نکردیم و دو دوست دیگرمان که حالا متواری هستند به شاکی تعرض کرده‌اند. ما بی‌گناه هستیم و بی‌دلیل بازداشت شده‌ایم. دو متهم در پاسخ به سؤال قاضی که دو دوست‌تان حالا کجا هستند نیزعنوان کردند: بعد از آن روز دیگر نه آنها را دیدیم و نه از آنها خبر داریم.

با پایان جلسه تحقیق قرار است دو متهم بزودی پای میز محاکمه بایستند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان