Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دیوان محاسبات خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر طبق اطلاعات اولیه ۹ نفر از مدیران استانی در خراسان جنوبی مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فتح‌آبادی مدیر کل دیوان محاسبات خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: پس از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌‌های اجرایی این قانون توسط رئیس مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد و این قانون  به دستور رئیس جمهور به سازمان استخدامی نیز ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی با بیان اینکه دیوان محاسبات خراسان جنوبی نیز نسبت به جمع‌آوری اطلاعاتی درباره مدیران اجرایی در استان که شامل این قانون می‌شوند اقدام کرده است،گفت:  در حال حاضر طبق اطلاعات اولیه 9 نفر از مدیران استانی در خراسان جنوبی مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شده اند.     مدیر کل دیوان محاسبات خراسان جنوبی بیان کرد: مصوبه و قانون منع به‌کارگیری بازنشتستگان از تاریخ 27 شهریورماه ابلاغ شده و افرادی که مشمول این قانون شده اند تا دو ماه حق دارند سر کار بوده و حقوق دریافت کنند و بعد از دو ماه نمی‌توانند به کار ادامه دهند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری