Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:06:08 GMT

5 فیلم جدید از چهارشنبه در سینماها اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۷۵۱۱

5 فیلم جدید از چهارشنبه در سینماها اکران می‌شود

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران 5 فیلم جدید از روز چهارشنبه 4 مهر ماه در سینماهای کشور خبر داد.

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره مصوبات جلسه امروز 2 مهر شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: مقرر شد از روز چهارشنبه 4 مهر فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی هومن سیدی در گروه آزادی، فیلم سینمایی «سوفی و دیوانه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور در گروه کورش ، «هشتگ» ساخته رحیم بهبودی فر در گروه سینمایی زندگی، «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی در گروه باغ کتاب و «جاده قدیم» ساخته منیژه حکمت در گروه ایران اکران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرجی افزود: همچنین قرارداد فیلم سینمایی «میلیونر میامی» ساخته مصطفی احمدی در پردیس زندگی بعد از فیلم «آهوی پیشونی سفید 2» ساخته سید جواد هاشمی ثبت شد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره تخلف برخی فیلم های طنز در اکران آثار قبل از پایان محدودیت زمان اکران در ماه محرم، نیز توضیح داد: شورای صنفی این موضوع را بررسی کرده و تخلفی صورت نگرفته است. در ظاهر فروش بلیت اینترنتی این فیلم ها در برخی سایت ها قرار گرفته که خیلی زود برداشته شده است.
فرجی گفت: دو فیلم طنز «هزارپا» و «دم سرخ ها» که به دلیل ایام سوگواری اکران آنها متوقف شده بود از روز 4 مهر نمایش خود را از سر خواهند گرفت.
وی درباره برخی خبرها از نمایش بازی فوتبال شهرآورد پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در سینماهای سراسر کشور نیز، توضیح داد: هیچ درخواستی از سوی سینماداران برای پخش این مسابقه در سالن‌های سینما واصل نشده بنابراین با توجه به زمان باقی مانده این اتفاق شدنی نیست.
فراهنگ**9246** 1701

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما اكران هشتك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین

شبکه‌های یک، چهار، تهران، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر سبدی رنگارنگ از فیلم های جدید برای مخاطبان خود به مناسبت روز پایانی فروردین در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دریادار»، «داوطلبان: پیش به سوی جنگ»، «خانواده آگلی به شهر بدبو خوش آمدید»، «اوردوز»، «جک گلد»، «صحنه سازی»، «شبح»، «عصر دایناسورها ۱۰»، «جنگل شب»، «طلا و مس»، «مراقبتون هستیم»، «بدون قرار قبلی جمعه بیست‌وچهارم فروردین از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

نام فیلم ساعت
شبکه یک
کلاه سبزها ۱۶:۰۰
شبکه چهار
در قابل حمل ۲۰:۳۰
شبکه تهران
پسر چکش زن ۹:۰۰
روزی در تونگ یانگ ۱۳:۳۰
شبکه نمایش
صاحب مقام ۱۹:۰۰
آهسته آهسته ۲۱:۰۰
بروکلین بی مادر ۲۳:۰۰
شبکه کودک
دوچرخه‌ها ۱۴:۰۰
شبکه امید
تپه هارلی ۱۷:۰۰
شبکه افق
نبرد جبار ۱۰:۰۰
مهاجر ۱۸:۳۰
شبکه سلامت
دکتر ۱۱:۰۰
کد خبر 745856

دیگر خبرها

  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟