Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه کامیون‌داران نهبندان با بیان این‌که اعتصاب کامیون‌داران نهبندانی کاملا شایعه و دروغ است گفت: صفی که در تصویر نشان داده شده است، صف جهت دریافت گازوئیل است که معمولا گاهی این صف ایجاد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، روز گذشته (یک‌شنبه 1 مهرماه 1397) تصویری در فضای مجازی منتشر شد که در آن، صف کامیون‌ها در شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی نشان داده و عنوان شده بود کامیون‌داران نهبندانی اعتصاب کرده‌اند!

 

این فیلم به سرعت در فضای مجازی پخش و خوراک رسانه‌های ضدانقلاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این موضوع مانند بسیاری از موضوعات دیگر، شایعه بود و توسط افرادی منتشر و به صورت گسترده پخش شد که قصد ضربه‌زدن به مردم ایران و انقلاب اسلامی دارند. اصل موضوع را از مسئول اتحادیه کامیون‌داران شهرستان نهبندان پیگیری کردیم.

 

حسن بهمنی مسئول اتحادیه کامیون‌داران نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: اعتصاب کامیون‌داران نهبندانی کاملا شایعه و دروغ است.

 

وی افزود: صفی که در تصویر نشان داده شده است، صف جهت دریافت گازوئیل است که معمولا گاهی این صف ایجاد می‌شود.

 

مسئول اتحادیه کامیون‌داران نهبندان گفت: گاهی از اوقات، سوختِ جایگاهِ عرضه‌ی سوخت تمام می‌شود و تا زمانی که تانکر حمل سوخت به محل جایگاه برسد، ممکن است تعدادی کامیون جهت دریافت سوخت مراجعه کنند و باعث ایجاد صف شود که این موضوع برای تمام جایگاه‌های عرضه سوخت ممکن است اتفاق بیفتد.

 

بهمنی افزود: صفی که در محل عرضه جایگاه سوخت ایجاد می‌شود و انتظار رانندگان جهت دریافت سوخت که گاهی ممکن است اتفاق بیفتد را نمی‌شود به عنوان تجمع اعتراضی بیان کرد!

 

مسئول اتحادیه کامیون‌داران نهبندان گفت: گاهی ممکن است، در شب گازوئیل یک جایگاه تمام شود و کامیون‌هایی به گازوئیل نیاز دارند و سوخت آن‌ها تا جایگاه بعدی کفایت نمی‌کند، در محل آن جایگاه، توقف کنند تا به محض رسیدن تانکر حمل سوخت، گازوئیل دریافت کنند.

 

بهمنی اظهار کرد: طبق بررسی‌هایی که داشتیم، یک موتورسوار که از محل جایگاه عرضه سوخت عبور می‌کرده و از علت ایجاد صف اطلاع نداشته یا با داشتن آگاهی و از روی عمد، اقدام به گرفتن تصویر کرده و آن را در فضای مجازی و با عنوان اعتصاب که کاملا دروغ و شایعه است، منتشر کرده است.

 

وی افزود: بعد از آن‌که کامیون‌های حاضر در محل جایگاه عرضه سوخت، مانند همیشه گازوئیل دریافت کردند، محل را ترک کردند تا به کارهایشان برسند.

 

مسئول اتحادیه کامیون‌داران نهبندان با بیان این‌که کامیون‌داران دغدغه‌ها و مشکلاتی دارند که نیاز است مسئولان رسیدگی کنند گفت: رانندگان و کامیون‌دارن، مشکلاتی دارند اما مشکلات را از راه‌های درست پیگیری می‌کنند که در این خصوص به مسئولان مربوطه در فرمانداری و دیگر ادارات مراجعه کرده‌ایم و حل مشکلات در حال پیگیری است.

 

بهمنی تصریح کرد: کشور ایران درگیر مشکلات اقتصادی است و در این میان، افرادی هستند که سوءاستفاده می‌کنند.

 

وی تأکید کرد: رانندگان همواره پشت انقلاب اسلامی هستند و در هر جایی و هر زمانی که کشور نیاز داشته است، رانندگان در حل مشکلات کمک کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئيس پليس راه استان گفت: بامداد امروز ساعت 5:10 در کیلومتر 14 محور نهبندان - زاهدان ، در اثر برخورد يکدستگاه اتوبوس با وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق  2 نفر جان خود را از دست دادند.  
 
سرهنگ عليرضا رضايي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه اتوبوس با يک وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر اين حادثه رانندگي،  خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و 2 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 
 
وی  با بيان اين که علت تصادف برابر نظريه کارشناسان پليس راه، تغيير مسير ناگهاني از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شده است، گفت: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم. 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است