Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان – ایرنا – مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: طی پنج ماه گذشته، 809 میلیارد و 473 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های این استان واریز شد.

میر حیدر رضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 399 میلیارد و 398 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری های شهرستان زنجان واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: میزان مالیات بر ارزش افزوده واریز شده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان ابهر به 155 میلیارد و 299 میلیون ریال می رسد.
رضوی اظهار داشت: 51 میلیارد و 789 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان خرمدره واریز شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: دهیاری ها و شهرداری های شهرستان سلطانیه 22 میلیارد و هشت میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده طی پنج ماهه امسال دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت به دهیاری ها و شهرداری های شهرستان خدابنده 126 میلیارد و 287 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شد.
رضوی ادامه داد: همچنین 35 میلیارد و 866 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های شهرستان طارم واریز شد.
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سهم شهرستان ماهنشان از مالیات بر ارزش افزوده واریز شده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها به 31 میلیارد و 242 میلیون ریال رسید.
وی اضافه کرد: در این مدت 25 میلیارد و 581 میلیون ریال مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری ها و شهرداری های ایجرود واریز شده است.
3001/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ماليات شهرداري دهياري ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور از تمدید مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان تا ۱۲ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش مهر، مهدی موحدی بکنظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در ارتباط زنده با شبکه خبر در مورد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، گفت: بر اساس قانون مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماه زمستان ۱۴۰۲ تا پایان فروردین بود، اما با توجه به استقبال ۷۰ درصدی مودیان، با دستور رئیس سازمان امور مالیاتی، این مهلت تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

وی افزود: ۷۰ درصد مودیان مالیاتی، اظهارنامه خود را بر اساس اعداد و ارقام سال گذشته و بر اساس مقررات ماده ۳ قانون تسهیل مودیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، اظهارنامه خود را تا ۳۱ فروردین ارائه کرده‌اند.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در مورد اختلال در سامانه مودیان نیز گفت: با توجه به استقبال مودیان از سامانه، مشکلی ایجاد شده بود که اکنون رفع شده است.

موحدی در مورد احتمال تمدید دوباره مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی نیز گفت: بعید است مجدد تمدید شود، لذا مودیان باید در مهلت باقیمانده تا ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه خود را ارسال کنند تا از بخشودگی‌های قانونی بهره‌مند شوند و مشمول جرایم تأخیر در ارسال اظهارنامه نشوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • ابلاغ مصوبه دولت برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده
  • مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی، دارو و شیر خشک یک درصد شد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • واریز بیش از ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی مشخص شد
  • واریز 31 هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال 1402
  • حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی ابلاغ شد
  • واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • واریز ۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته