Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - رئيس شبکه دامپزشکي آستارا گفت: 249 هزار و 329 کيلوگرم گوشت منجمد گوسفند، با همکاري اداره کل گمرگ اين شهرستان از کشورهاي روسيه و گرجستان به ايران وارد شد.

بهرام پورضرب روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: اين ميزان گوشت در چند روز گذشته با نظارت شبکه دامپزشکي آستارا و با رعايت شرايط قرنطينه به تهران حمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: گوشت وارداتي با هدف تنظيم بازار و به قيمت هر کيلوگرم 370 هزار ريال عرضه مي شود و شهروندان، گوشت را از مراکز معتبر خريداري و به برچسب تاريخ انقضا، محل توليد و شرايط نگهداري آن دقت کنند.
وي همچنين از ارائه 33 تن پنير و خامه صادراتي به ارزش 160 هزار دلار به اداره کل گمرک آستارا با نظارت شبکه دامپزشکي اين شهرستان خبر طي چند روز گذشته داد.
رئيس شبکه دامپزشکي آستارا ادامه داد: مجوز صادرات اين فراورده ها از سوي اداره کل دامپزشکي استان مازندران صادر شده بود و امسال پيش از اين 148 تن پنير و خامه پاکتي، 9 تن شير پاستوريزه، چهار تن روغن ماهي، 47 تن پودر ماهي و 46 تن ماهي قزل آلا براي صادرات به روسيه، گرجستان و جمهوري آذربايجان به اداره کل گمرک آستارا ارائه شده است.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعي، ورود و خروج موقت، تعاوني مرزنشينان، حمل و نقل داخلي و خارجي، امور مسافري، مرجوعي، امانت هاي پستي و قضايي فعاليت مي کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در شمال غربي استان گيلان و نوار مرزي جمهوري آذربايجان، از مبادي مهم صادرات و واردات و تردد اتباع خارجي است.
7105 / 7124 / 2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور