Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: دشمنان و استکبار جهانی با به نمایش گذاشتن برخی از ناکارآمدی ها، برای نابودی نظام جمهوری اسلامی در تلاش هستند.

به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز دوشنبه در نشست شورای سیاستگذاری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه سمنان افزود: باید با اتخاذ تدبیرهای راهبردی و بیان دستاوردها، زمینه حضور پرشور مردم در این آیین ملی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: مردم ولی نعمت این نظام هستند و باید همواره از آحاد مردم دلجویی کرد و در بسیاری از مواقع با انجام اقدام هایی از سوی برخی افراد، زمینه ایجاد نقطه ضعف برای ضربه زدن دشمنان به نظام فراهم می شود.
چاوشی ادامه داد: با پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) نظام جمهوری اسلامی احیا شد و باید در دهه چهارم انقلاب با زبان مردم، مسوولان سخن گفته و دستاوردهای این نظام را برای آحاد جامعه اطلاع رسانی کنند.
استاندار سمنان اضافه کرد: دستاورد این نظام مقدس در محرومیت زدایی و برخوردار کردن روستاهای کشور از امکانات زیرساختی در مقایسه با دیگر نقاط جهان چشم گیر است و مردم قدردان زحمات این نظام خدمتگزار هستند.
چاوشی تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم وظیفه نظام جمهوری اسلامی است و دلاورمردی و رشادت های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس باید به معنی واقعی برای نسل جوان انقلاب روشنگری شود.
وی افزود: در این شرایط حساس، آحاد مردم و مسوولان باید با یکدیگر همدل و متحد باشد و تفرقه، زمینه ساز کینه توزی دشمنان در جامعه است.
چاوشی گفت: دشمنان در شبکه های اجتماعی علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می کنند و استکبار جهانی در این فضا در حال نا امید کردم مردم از نظام و انقلاب است.
وی اضافه کرد: جهانیان چشم به راه برگزاری باشکوه آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی هستند و باید در این جشن ملی تمامی مردم و مسوولان متحد باشند.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انقلاب اسلامي سالگرد انقلاب سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد