Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، ساکنان منطقه جولان اشغالی سوریه خواستار اعمال فشار به مقامات رژیم صهیونیستی شدند.
 
این افراد با انتشار بیانیه‌ای از نهادهای بین‌الملل خواستند که به رژیم صهیونیستی اعمال فشار کرده تا گذرگاه شهر «قنیطره» باز شود.
 
ساکنان جولان اشغالی اعلام کردند که خواستار تماس با خانواده و خویشاوندان خود در سوریه هستند؛ به ویژه اینکه ارتش سوریه چندی پیش توانست استان قنیطره را از تروریسم آزاد کرده و امنیت را بدان بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که ساکنان جولان همچنین خواستار فعالیت مجدد نیروهای بین‌المللی موسوم به «آندوف» در این منطقه هستند.
 
در این بیانیه آمده است که در صورت بازگشایی گذرگاه قنیطره، ساکنان روستاهای اشغالی «مجدل شمس، بقعاثا، مسعدة و عین قنیة» می‌توانند محصولات زراعی خود را به سوریه صادر کنند؛ همان گونه که این مسئله در دوران پیش از بحران سوریه انجام می‌گرفت.
 
بر اساس این بیانیه، بازگشایی گذرگاه قنیطره «امید و زندگی را بازخواهد گرداند و در تقویت ایستادگی مردم جولان و پایبندی آنان به خاکشان سهیم خواهد بود و حلقه اشغالگری را که در راستای اعمال فشار به آنان است، شکسته خواهد شد»؛ حلقه‌ای که هدف از آن مجبور کردن مردم این منطقه است تا سیاستهای تحمیلی رژیم صهیونیستی را بپذیرند.
 
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش

به گزارش قدس آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز در گزارشی به نقل از برخی مسوولان در لاهه اعلام کرد، صدور چنین دستوراتی همانند این اقدام چشمگیر، بدون موافقت آمریکا ممکن نبود و سه سال قبل نیز «کریم‌خان» دادستان کل لاهه با کمک آمریکا در این سمت انتخاب شد، پس از آن، کریم‌خان دو پرونده که تا حد زیادی موجب نگرانی آمریکایی‌ها شده بود، مختومه کرد، یکی پرونده مربوط به سلول‌های بازداشت اعلام نشده مربوط به افغانستان در اروپا و دیگری جنایات جنگی انجام شده در افغانستان بود.

این شبکه عبری زبان در ادامه به نقل از برخی منابع در لاهه درباره قصد صدور حکم‌های بازداشت برای مقامات ارشد این رژیم مدعی شد، «غیرممکن است دادستان در جنگی که هنوز ادامه دارد، اگر دستکم چراغ‌سبزی از سوی آمریکایی‌ها وجود نداشته باشد، چنین اقدام چشمگیری را با شواهد و مدارک بسیار اندک در پیش بگیرد.»

تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد، «اگر این مساله درست باشد، به منزله کاهش دوباره و بی‌سابقه روابط میان اسرائیل و آمریکا آن هم در شرایطی بسیار حساس در آستانه یورش زمینی به رفح است.»

این رسانه عبری زبان تاکید کرد، گزارش‌هایی که اخیرا به اسرائیل رسیده، حاکی از این است که فرصت صدور حکم‌های بازداشت چه بسا در ماه آتی‌، به شکل گسترده‌ای افزایش یافته است.

هفته گذشته درباره این مساله در دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نشست فوری برگزار شد که طی آن نگرانی‌های جدی درخصوص موافقت با صدور حکم‌های بازداشتی در حق مقامات ارشد امنیتی و نظامی از جمله خود نتانیاهو مطرح شدند.

در پایان این نشست، تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از صدور این حکم‌های بازداشت، اقدامات فوری در آخرین لحظه در دادگاه لاهه و در برابر احزاب سیاسی بانفوذ در پیش گرفته شوند.

به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در دیدارهایی که با وزرای خارجه انگلیس و آلمان در شهر قدس اشغالی داشت، از آنها خواست در مورد این پرونده در دادگاه به او کمک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • نگرانی تل‌آویو از صدور احکام‌ بین‌المللی بازداشت برای مقامات ارشدش
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!