Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمود اسعدی (دبیر نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار تجسمی ایران) درباره برگزاری نمایشگاه قاب تجلی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تداوم حرکت و جریان اصیل و اساسی انتخاب چهره ماندگار در کشور است. در دو دهه اخیر فرصتی فراهم شد تا بهترین شخصیت‌های صاحب سبک در هنرهای تجسمی به عنوان چهره ماندگار معرفی شوند و برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا آثار این هنرمندان برجسته به نمایش عموم گذاشته شود تا فرصت آشنایی همه اقشار جامعه به ویژه جوانان با آثار آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که توسط ماهنامه چهره‌های ماندگار و خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود٬ آثاری از محمود فرشچیان، محمد احصایی، غلامحسین امیرخانی، نصرالله افجه‌ای، جلیل رسولی، یدالله کابلی، کیخسرو خروش، محمدحسین حلیمی، محمد سلحشور، عباس اخوین، علی‌اکبر صادقی، حبیب‌الله آیت‌اللهی، عبدالصمد حاج صمدی٬ امیر احمد فلسفی٬ علی شیرازی٬ا سرافیل شیرچی٬ جواد بختیاری و عین الله صادق زاده در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان ایران در معرض دید مخاطبان گذاشته می‌شود.

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار ایران جمعه ششم مهرماه ساعت ۱۶ با حضور جمعی از چهره‌های نام‌آشنا و ماندگار کشور در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه آثار چهره‌های ماندگار ایران با عنوان «قاب تجلی» تا ۱۵ مهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نمایشگاه خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه استقبال علاقمندان به حضور در بخش‌های داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون مهلت دریافت آثار این پنج بخش از هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز (طنزپهلو) تا ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت تمدید شد.

دبیر خانه جشنواره ملی طنز پهلو پیش تر اعلام کرده بود متقاضیان آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان‌، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی http://tanz.pressfestival.ir آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.

کد خبر 6083562 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • استفاده از هنرمندان برای معرفی تاریخ در مناطق کم‌برخوردار
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • هنرمندان با پرداختن به موضوعات دینی - ملی آنها را ماندگار می‌کنند
  • اشعار و کلام شاعران و ادیبان میراث ماندگار نسل‌های آینده است
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد