Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای از کافی بودن ذخایر سوخت استان هرمزگان خبر داد و از مردم خواست از تجمع در جایگاه‌های سوخت خودداری کنند.

‌به گزارش ایسنا،‌روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای از کافی بودن ذخایر سوخت استان خبر داد و از مردم خواست از تجمع در جایگاه‌های سوخت خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این اطلاعیه آمده است:

"روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در خصوص ترافیک و شلوغی ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت استان هرمزگان به اطلاع شهروندان و هم‌وطنان عزیز می‌رساند:

میزان ذخیره‌سازی سوخت در تأسیسات و انبارهای شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه هرمزگان به میزان موردنیاز مردم موجود است و نگرانی از بابت تأمین سوخت نیست.

تأکید می‌گردد سوخت‌رسانی به‌صورت مستمر در جایگاه‌های توزیع بنزین سطح این استان در حال انجام است.

بر همین اساس از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود از تجمع در جایگاه‌های سوخت خودداری نمایند."


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سوخت منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ انتظاری افزود: به منظور اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای اردیبهشت مقدار سوخت اختصاص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع وجود ندارد اضافه کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

انتظاری بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع هم به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۲۱ حافظ قران هرمزگانی
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد