Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰۰۰ ساکن روستای جوزقان شهرستان تایباد واقع در استان خراسان‌رضوی از عدم‌آنتن‌دهی تلفن‌‌ها شاکی هستند. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، روستای جوزقان یکی از روستاهای شهرستان تایباد از توابع بخش میان‌ولایت است؛ این روستا در تمامی عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حضور فعال و چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه کار اکثریت مردم روستاها و زندگی روزمره آنها با تلفن همراه گره خورده و عدم آنتن‌دهی شبکه ایران‌سل و اختلال آنتن‌دهی همراه اول مشکلاتی را برای اهالی این روستای پرجمعیت ایجاد کرده که در پی می‌خوانیم.

عبدالرحیم مرادی؛ دهیار روستای جوزقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: روستای جوزقان در زمینه آنتن‌دهی همراه اول و ایران‌سل مشکل دارد که مراتب مشکلات مردم را به مسئولان رسانده و در سامانه شکایات مخابرات استان خراسان رضوی نیز ثبت شده است.

وی ادامه داد: کارشناسان مخابرات استان هم چند مرحله برای حل مشکل مراجعه کرده‌اند اما اختلال در آنتن‌دهی این دو شبکه حل نشده و مردم هر روز با مشکل ارتباطی مخابراتی مواجه می‌باشند.

وی افزود: این مشکل چند سال است که ادامه دارد. با شکایات متعدد و مراجعه مهندسین چند روز خوب می‌شود و دوباره مشکل آنتن‌دهی به حالت قبل برمی‌گردد.

دهیار جوزقان اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اپراتورها در چند سال پیش با نصب ریپیتر آنتن‌دهی خوبی داشت و از طرفی چون طرح‌های این اپراتور متنوع‌تر بود اکثر جوانان به این اپراتور روی آوردند که متأسفانه با قطع کردن سیگنال همگی بلاتکلیف شده و اپراتور همراه اول نیز با توجه به سرعت پایین اینترنت در روستا جایگزین مناسبی برای تأمین نیاز جوانان نشد و در حال حاضر اکثراً در استفاده از اینترنت دچار مشکل هستند.

وی علت بروز این مشکل را استفاده از تکرارشونده به‌جای دکل دانست.

مرادی در رابطه با تلفن‌های ثابت بیان کرد: با توجه به جمعیت بالای مشترکان در روستا متأسفانه مرکز مخابرات این روستا بدون نیرو بوده و مشترکان به‌هنگام خرابی خط با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند و عده‌ای هم چندین سال است که متقاضی خط تلفن ثابت هستند که متأسفانه تاکنون موفق به دریافت خط تلفن نشده‌اند.

یکی از اهالی روستای جوزقان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بیان کرد: با توجه به سرعت پایین اینترنت در روستا بارها شده که برای یک کار اینترنتی کوچک مجبور به مراجعه به شهر مشهدریزه شوم. یک بار هم برای خرید خط تلفن ثابت اقدام کردم تا حداقل از اینترنت ثابت استفاده کنم اما چون مسیر منزل ما دارای پست تلفن ثابت نیست این کار هم انجام نشد.

این روستا در جنوب‌غربی تایباد به‌فاصله 34کیلومتری مرکز شهرستان و پنج‌کیلومتری شهر مشهدریزه مرکز بخش میان‌ولایت در منطقه‌ای کوهپایه‌ای واقع شده است، این روستا، دارای 2040 نفر و 620 خانوار جمعیت است.

انتهای پیام/ز*

R41347/P41362/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، رضا حسن زاده اظهار کرد: برای برطرف کردن کمبود آب شرب در سه روستای " کهجه، استای و پشته " به صورت مشارکتی با اهالی این مناطق افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: با این اقدام مشکل کمبود آب شرب افزون بر هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در شهرستان تایباد برطرف خواهد شد.

وی به تنش آبی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب، ۲ روستای"بهلول آباد و پل بند" از توابع بخش میان ولایت تایباد هم در برخی از ساعت های شبانه روز بیشترین تنش آبی را دارند.

حسن زاده افزود: هم اکنون آب شرب شهری و روستایی تایباد با ۳۵ حلقه چاه تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد اضافه کرد: برای تامین آب شرب پایدار در شهر "کاریز" طی پنج سال و در شهر "مشهدریزه" طی هفت سال آینده نیاز به حفر چاه جدید است.

وی به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شهری و روستایی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون قسمتی از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تایباد فرسوده است که اصلاح و تعویض آنها در اولویت کاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • صدای آرامش بخش باران در دل طبیعت روستای چهارتکاب + فیلم