Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي سيستان و بلوچستان گفت: 16هزار تن سبوس يارانه اي از ابتداي امسال تاکنون با توجه به شرايط خشکسالي حاکم بر اين استان ميان دامداران توزيع شده است.

حسين سرابندي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از ابتداي امسال ماهانه حدود 2 هزار و 400 تن سبوس توليدي کارخانه هاي آرد سيستان و بلوچستان ميان دامداران توزيع شده که بيشترين اين سبوس يعني 65 درصد آن به دليل خشکسالي شديد در شمال استان در اختيار فعالان اين عرصه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: همچنين در اين مدت 2 هزار تن سبوس به صورت سهميه ويژه خارج از سيستان و بلوچستان که از وزارت جهاد کشاورزي توسط اين نهاد اخذ شده بود ميان دامداران سيستان توزيع شد.
معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهاد کشاورزي سيستان و بلوچستان گفت: سبوس به طور يارانه اي هر کيلو 520 تومان يعني نصف قيمت بازار در اختيار دامداران قرار مي گيرد تا کمکي به فعالان اين بخش در استان باشد.
سرابندي اظهار داشت: تاکنون 50 درصد سبوس کارخانه هاي آرد سيستان و بلوچستان در اختيار اين نهاد براي توزيع در ميان دامداران قرار مي گرفت که با مصوبه اخير وزير کشور در سفر به اين استان 50 درصد مابقي نيز بزودي در اختيار اين سازمان براي توزيع ميان دامداران قرار مي گيرد.
به گزارش ايرنا 220 واحد صنعتي و هزار و 500 واحد سنتي دام در سيستان و بلوچستان وجود دارد که ظرفيت کلي آنها در هر دوره پرواربندي بيش از 100 هزار راس است.
7316**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران