Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه سال تحصیلی جدید مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند دیدار و در خصوص تعامل سازنده دو مجموعه گفتگو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی بیرجند، روز گذشته ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی در دیداری با سیدحجت هاشمی، سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند، به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد بسیج دانشجویی در دانشگاه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در ادامه این دیدار هاشمی سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند نیز ضمن ارائه برنامه‌های پیش رو، آمادگی دانشگاه برای تعامل سازنده و همکاری و همفکری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خراسان جنوبی دانشگاه صنعتی صنعتی بیرجند بسیج دانشجویی سرپرست دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت

ابوالفضل زاهدی‌پور، پیشکسوت عرصه رسانه استان خراسا‌ن‌ جنوبی و مدیر مسئول روزنامه زعفران پس از دوره‌ای تحمل رنج ناشی از بیماری در نخستین روزهای ضیافت الهی به دیار باقی شتافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، تلاش‌ها و خدمات ابوالفضل زاهدی‌پور در پویایی جامعه رسانه‌ای استان و اطلاع‌رسانی تخصصی و منصفانه، هرگز از یادها نخواهد رفت.

وی صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه "نواندیش" در دوران اصلاحات و صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه "زعفران" در حال حاضر بود که با رویکرد توسعه استان خراسان جنوبی منتشر می‌شود.

شماری از مسئولان، فعالان و تشکل‌های رسانه‌ای خراسان جنوبی درگذشت ابوالفضل زاهدی‌پور، مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه را تسلیت گفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با صدور پیامی ضایعه درگذشت این فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت و نوشت: خبر درگذشت زنده یاد ابوالفضل زاهدی‌پور، صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه زعفران موجب تالم شد.

علی فرخنده ادامه داد: اینجانب ضایعه درگذشت این فعال دغدغه‌مند رسانه‌ای را به خانواده گرامی، جامعه رسانه‌ای کشور و همکاران ایشان در مجموعه روزنامه زعفران و هفته نامه نواندیش و چاپ زاهدی تسلیت گفته، قطعا خدمات ارزنده ایشان در حوزه رسانه که زمینه تنویر افکار عمومی را فراهم کرده است در یاد و خاطره مردم فهیم استان و کنشگران عرصه رسانه باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت دارم. امید که روح آن مرحوم، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.

سازمان بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی نیز پیامی صادر کرد که در آن آمده است: ضایعه درگذشت پیشکسوت عرصه رسانه استان خراسان‌ جنوبی و مدیر مسئول فقید روزنامه زعفران مرحوم دکتر ابوالفضل زاهدی‌ پور پس از دوره‌ای تحمل رنج و بیماری؛ در نخستین روزهای ضیافت الهی موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

در این پیام آمده است: تلاش‌ها و خدمات آن مرحوم در پویایی جامعه رسانه‌ای استان و اطلاع‌رسانی تخصصی و منصفانه، هرگز از یادها نخواهد رفت.

سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جامعه رسانه‌ای استان، همکاران ایشان در روزنامه زعفران به ویژه خانواده مرحوم زاهدی پور تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی، برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت ‌دارد.

همچنین در پیام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی آمده است: درگذشت همکار رسانه‌ای مرحوم "ابوالفضل زاهدی‌پور" مدیر مسئول روزنامه زعفران و از پیشکسوتان عرصه رسانه استان را به اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر خراسان جنوبی و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوییم. امید که روح آن سفر کرده در پناه فیوضات این ماه عزیز، در آرامش باشد.

شهردار بیرجند هم در پیامی درگذشت این روزنامه نگار پیشکسوت، فعال رسانه‌ای و فرهنگی خراسان جنوبی را به خانواده وی، جامعه خبری و رسانه‌ای تسلیت گفت.

مهدی بهترین افزود: اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این روزنامه نگار محبوب، منصف و با اخلاق را به خانواده محترمشان، اصحاب فرهیخته رسانه شهرستان و استان تسلیت و تعزیت عرض کرده، از خداوند منان برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

همچنین جمعی از مدیران روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان در پیام‌های جداگانه درگذشت مدیر مسئول روزنامه زعفران را تسلیت گفتند.

خبرگزاری تسنیم ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جامعه رسانه‌ای استان، همکاران ایشان در روزنامه زعفران و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت ‌دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار پیام اعتراضی بسیج دانشجویی امیرکبیر پس از دیدار با وزیر کار
  • تأیید صحت انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان خراسان جنوبی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • راهی شدن اسکواش بازان شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی
  • همزمان با نوروز امسال، محلات خراسان جنوبی میزبان ۳۲۲ گروه جهادی
  • فعالیت بیش از ۲۸۰۰ جهادگر ماه رمضان و نوروز در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی طی ایام نوروز در خراسان جنوبی
  • افتتاح اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر خراسان جنوبی
  • بیمارستان رازی به دستگاه اسپکت مجهز شد
  • مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی درگذشت