Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی هراتی در گفت وگو با ایکنا از البرز ادبیات دفاع‌مقدس را مملو از ارزش‌های ناب معنوی برگرفته از مکتب ناب اسلام و اهل بیت(ع) برشمرد و اظهارکرد: یکی از وظایف ما حفظ این میراث ارزشمند از طریق آثار مکتوب فرهنگی و هنری است و برگزاری نشست‌های تخصصی دفاع‌مقدس در این زمینه می‌تواند اقدام مهمی در انتقال ارزش‌های الهی و انقلابی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شاخصه اصلی ادبیات دفاع‌مقدس را غنی بودن و داشتن رگه‌های ارزشی و معنوی عنوان کرد و افزود: اگر به خوبی به این حوزه پرداخته شود، می‌توانیم با بهره‌گیری از غنای فرهنگی آن تا سال‌ها انقلاب خود را در مقابل هجمه مخرب فرهنگ غرب مصون بداریم.
این مسئول در ادامه به برگزاری نشست تخصصی کتابخوان ویژه نویسندگان حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نشست روز سه شنبه، سوم مهرماه از ساعت 15 الی 17 در کتابخانه امیرکبیر کرج برگزار می‌شود.
هراتی در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری چنین نشست‌هایی در زمینه معرفی کتاب‌های دفاع‌مقدس شاهد انتقال ارزش‌ها و کارکردهای این حوزه و گسترش بیش از پیش آن در میان عموم مردم جامعه و به ویژه نسل جوان باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی کتابخانه های عمومی هراتی نشست تخصصی کتابخوان کتابخانه امیرکبیر دفاع مقدس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، درخصوص دور دوم انتخابات، افزود: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

به گفته محسن اسلامی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ حوزه با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات کشور اسامی این ۲۱ حوزه را به شرح زیر برشمرد:

«تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» و «ملایر».

اسلامی همچنین تاکید کرد: بر اساس پیشنهادی وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی