Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی فر ظهر دوشنبه در جلسه کمیسیون، فنی عمرانی شورای شهر همدان که با موضوع بررسی وضعیت اجرای طرح آسفالت سطح شهر برگزار شد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت قراردادی که برای اجرای طرح آسفالت طبق مناقصه منعقد شده، پیمانکاران به دلیل افزایش قیمت قیر توان ادامه اجرای طرح را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی فر با اشاره به اهمیت موضوع طرح آسفالت، اضافه کرد: باید برای تعیین تکلیف؛ قراردادهای پیمانکاران پروژه های آسفالت در جلسه صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.

نایب رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: آسفالت از پروژه ها اولویت داری است که باید علاوه بر کمیت بر کیفیت اجرای آن نیز توجه کرد.

نرگس نورالله زاده با اشاره به افزایش قیمت قیر تاکید کرد: شهرداری باید با توجه به این شرایط رویکرد خود را برای ادامه اجرای طرح مشخص کند.

معاون فنی عمرانی شهرداری همدان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح آسفالت پرداخت و گفت: در سال جاری ۵ ردیف اعتباری عمرانی پروژه آسفالت برای شهرداری ستاد و ۴ منطقه شامل ۳۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان داشته ایم.

موسی رسولی با اشاره به رویکرد شورا و شهرداری افزود: براین اساس مقرر شده حدود ۳۰۰ هزار تن آسفالت ریزی در سال جاری صورت پذیرد که برآورد این مقدار ۴۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: بر این اساس مناقصه طرح برگزار و علاوه بر سازمان عمران شهرداری با ۵ پیمانکار دیگر قرارداد منعقد شد.

رسولی اضافه کرد: تاکنون ۶۷ هزار  ۱۷۲ تن آسفالت در معابر سطح شهر اجرا شده است که معادل ۲۵ درصد برنامه تدوین شده است.

وی مشکل ادامه اجرای طرح را افزایش قیمت ها به ویژه قیر و سایر موارد برشمرد.

کد خبر 4411303

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای شهر همدان ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا هفته دفاع مقدس مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک حماسه "وعده صادق" نیروهای انقلاب اسلامی در حمله به زیرساخت‌های اسرائیل غاصب اظهار کرد: وعده صادق در انتقام از عاملین حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت مستشاران نظامی ایران در آن کشور، با حمله گسترده نیروهای انقلاب اسلامی به زیرساخت‌های اسرائیل غاصب تحقق یافته و درس عبرتی برای دیگر کشورها شد.

وی با اشاره به بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز در سال جاری افزود: ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال جاری است که از این اعتبار عمرانی، ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های مسیرگشایی اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در نقاط مختلف شهر، به خصوص مناطق کم‌برخوردار افزود: در ۲ سال گذشته بیشترین تمرکز شهرداری تبریز احصا و تکمیل پروژه‌های مسیرگشایی مصوب در بودجه سال‌های گذشته بود که در این راستا ۳۱ رشته مسیرگشایی طراحی شده که برخی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و طرح‌های باقیمانده نیز طبق زمانبندی اجر خواهد شد.

هوشیار اضافه کرد: از ۳۱ پروژه مسیرگشایی شهرداری تبریز در نقاط مختلف شهر ۱۳ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و ۱۸ پروژه مسیرگشایی نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به اجرای فاز اول بزرگترین مسیرگشایی شهر تحت عنوان نجات تبریز افزود: اولویت شهرداری تبریز اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر است.

شهردار تبریز تسهیل تردد شهروندان و ایجاد مسیر دسترسی برای نیروهای امدادی همچون اورژانس وآتش‌نشانی در بافت فرسوده را بخش دیگری از اهداف اجرای پروژه‌های مسیرگشایی دانست و یادآور شد: در کنار تسهیل تردد شهروندان و نیروهای امدادی، اجرای پروژه‌های مسیرگشایی ارزش‌افزوده مناطق کم‌برخوردار شهر را بالا می‌برد.

به گفته یعقوب هوشیار فرایند تملک املاک واقع در مسیر، روند اجرای پروژه‌های مسیرگشایی را طولانی کرده و همکاری و استقبال شهروندان از طرح‌های مسیرگشایی می‌تواند به تسریع اجرای این پروژه‌ها منجر شود.

گفتنی است مسیرگشایی خیابان عرفان در شهرک تجلایی، دسترسی به ترمینال تبریز ،۱۸ متری والایی، مناف‌زاده، فلسطین جنوی، اتصال ولیصعر به پل ولایت ،۱۸ متری حمید مرزداران، علیپور، آرامیان، علی بقال، ۲۴ متری و ۳۵ متری صنعتگران جزو پروژه‌های اجرا شده مسیرگشایی در دو سال گذشته بوده است.

همچنین بخش دیگری از پروژه‌های مسیرگشایی نیز از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار بوده و مطابق زمانبندی موجود به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6080471

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی