Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@00:28:44 GMT

بیانیه بسیج در پی حمله تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۸۸۱۰

سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله گروهک تروریستی به مراسم هفته دفاع مقدس در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و قهرمان ایران

بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و در مراسم هفته دفاع مقدس گروهک تروریستی وابسته به آمریکای جنایتکار با پشتیبانی دلارهای سعودی، تعدادی از هم وطنان بی‌دفاع و بی‌گناه خطه‌ شهید‌پرور استان خوزستان را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدام کور مزدوران جنایتکار که با هدف برهم زدن امنیت و آرامش مردم انجام شده ذره‌ای تردید در اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد و به کوری چشم آنان، مردم راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهند داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهند آمد.

مجاهدان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و انشاالله در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از اربابان و آمران آنها خواهند گرفت.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهیدان این اقدام تروریستی را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد که تا نابودی کامل گروهک‌های جنایتکار لحظه‌ای آرام نخواهد نشست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بسیج دفاع مقدس استان خوزستان امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استان خوزستان ایران بسیج حضرت ولی عصر حمله تروریستی بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!

بازدید 11 تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت و ترور می‌زد. حالا ویدیویی از اعترافات همدست گرگین و عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان منتشر شده که می‌گوید برای تمام کشتارها فقط یازده میلیون تومان پول گرفت. اظهارات تکان دهنده این تروریست که خیلی ریلکس درباره جنایات صحبت می‌کند را می‌‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان