Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال، در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز، با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کرد.

در این بیانیه که به امضای روبرت بیگلریان رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه تهران و شمال رسیده، آمده است:

«بار دیگر دست استکبار و تروریست ها از آستین گروهی از خدا بی‌خبر، خودباخته و خون‌ریز بیرون آمد و وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران را هدف گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غافل از اینکه یکپارچگی تاریخی مردم شریف ایران – از هر دین و قوم - تابع نوسانات فکری و سیاسی روز نیست، بلکه ریشه در عمق تمدنی و فرهنگی این ملت کهن دارد.

جامعه ارامنه تهران و شمال و شورای خلیفه‌گری و تمامی نهادهای وابسته، بدین وسیله ترور ددمنشانه جمعی از سربازان، پاسداران و مردم گرانقدر وطن را به شدت محکوم کرده و تأکید می‌کند که استواری ایران و ایرانی هرگز خدشه‌ای به خود نخواهد دید؛ چرا که اراده و ایمان این مردم برخاسته از ایثار و وفاداری است که دل در گرو الطاف لایزال خداوند عدالت محور و فیض بیکران آن دارد.

شورای خلیفه‌گری ارامنه با عرض تسلیت به خانواده های تمامی شهیدان و آرزوی سلامت عاجل مجروحان، از خداوند حق‌گستر تسلی و صلح را مسئلت می‌کند».

کد خبر 4411344 حامد حسین عسگری

منبع: مهر

کلیدواژه: تروریسم حمله تروریستی اهواز شهیدان شورای خلیفه گری ارامنه تهران محکومیت ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا حمله تروریستی اهواز اهواز رئیس جمهور اسلامی ایران برجام بهرام قاسمی علی لاریجانی محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت:۲۱:۱۴ دقیقه شامگاه چهارشنبه (۸ فروردین) در محور رامهرمز -بهبهان - منطقه جایزان  رخ داد.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی یک سواری پراید دچار واژگونی شد که بر اثر آن یک مرد ۵۰ ساله جان باخت.

وی ادامه داد: همچنین در پی این حادثه یک مرد ۱۷ ساله و سه خانم ۱۳، ۱۹ و ۴۳ ساله مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چندی شاپور اهواز بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید زاده بهبهان و درمانگاه جایزان اعزام شدند.

 

دیگر خبرها

  • کنعانی حملات رژیم صهیونیستی به حلب را شدیداً محکوم کرد
  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال غزه با گرسنگی فاجعه بار مواجهند
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد