Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@05:22:00 GMT

یادواره شهدای فاجعه منادرمهاباد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۹۰۰۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزمهاباد، دراین مراسم که با حضورخانواده های شهدای این فاجعه، مردم و مسئولان درمسجدجامع مهابادبرگزارشد، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) وسپاه مهابادبابیان اینکه پس ازوقوع این فاجعه، حکام عربستان سعودی حتی حاضر به عذرخواهی ازملت های مسلمان نشدند،گفت:پرونده آل سعود درمناسک حج مملو از جنایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ رحیمی افزود: برخورد نامناسب نیروهای امنیتی آل سعود و بی نظمی ها و همچنین وضعیت خدمات رسانی ازآغاز ورود حجاج درسرزمین وحی ، نشان ازوقوع بحران دراین مراسم بود.

وی تدبیردربرگزاری آیین حج رالازمه اجرای این اجتماع مسلمانان دانست و گفت: متاسفانه بی تدبیری حاکمان سعودی دروقوع این فاجعه کاملا مشهود است به طوریکه اکنون سرزمین وحی به منطقه ای ناامن و محلی برای پیشبرد سیاست های خودسرانه حکام سعودی تبدیل شده است.

خانواده های شهدای فاجعه منا نیزدراین مراسم، عامل اصلی شهادت عزیزان خودرا بی کفایتی مسئولان سعودی دانستندو ازاقدامات حکام فاسدابرازانزجارکردند. ماموستا محمدی یکی ازروحانیون اهل سنت مهابادمی گوید: علمای اسلام و دانشمندان دینی نباید همچون سال های گذشته نسبت به جنایات آل سعود و هم پیمانان جنایتکارشان سکوت کنندزیرا که این سکوت باعث خواهد شد این حکام فاسد همچنان به دنبال منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی باشند.

درپایان این مراسم ازخانواده های شهدای فاجعه منادرمهابادقدردانی شد.

بیست وپنج زائرآذربایجان غربی درفاجعه منا جان باختندکه ازاین تعدادهفده زائرازشهرستان مهابادبودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد منا یادواره شهدا حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان

هئیت دانش آموزی انصارالمهدی در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان استان گلستان با هدف گرامیداشت شهدای دانش آموز مراسمی را در نمازخانه این دبیرستان برگزار کردند. در این مراسم به بررسی عملیات وعده صادق در اندیشه مهدویت پرداخته شد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویری از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر شهرستان گرگان خبر داد.

منبع: شهروندخبرنگار - گلستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری اولین یادواره ۵ شهید دانش آموز بخش کنارتخته و کمارج + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد