Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: برای صیانت از حقوق موقوفه همچنین اجرای نیت واقف نیک اندیش این سند مالکیت به نام موقوفه صادر شده است.

مهدی حافظیان افزود: پلاک ثبتی این موقوفه به  مساحت 985 مترمربع و ارزش بیش از 30 میلیارد ریال دریافت شده است.

وی این موقوفه را دارای کاربری تجاری و آموزشی و نیت  خیرات و مبرات براساس وقف نامه بیان کرد و گفت: با صدور سند مالکیت برای این موقوفه زمینه اجرای نیت واقف نیک اندیش آن هم محیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما سند مالکیت موقوفه کاشان نیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گفت: وزارت نفت در سفر اول رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد ریال و در سفر دوم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد مشارکت دارد که ۶۱۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر اول پرداخت شده است.

او افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ۸۵ درصد اجرایی شده است.

عباس زاده با تأکید بر تسریع در روند پرداخت اعتبارات وزارت نفت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان، اظهار کرد: هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند نیاز است که قرار شد ۳۷۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی اولین استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها بود، پس باید در زمینه تخصیص اعتبارات هم در سطح کشور پیش‌رو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان