Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دو منبع آگاه اعلام کردند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای تصمیم‌گیری درباره اخراج راد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا، در داخل هواپیمای ریاست جمهوری نظرسنجی کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است زمانی که تلویزیون داخل هواپیمای ریاست جمهوری (ایر فورس وان) –که همیشه شبکه فاکس نیوز را نمایش می دهد—روشن شد و اخبار مربوط به راد روزنستاین در حال پخش بود، دونالد ترامپ نظر کارکنان و مشاوران داخل هواپیما را برای اخراج راد روزنستاین پرسید و جواب های مختلفی هم دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر افراد حاضر در داخل هواپیما اعلام کردند که خواهان اخراج روزنستاین هستند؛ اما نه به این زودی. اقدامی که ممکن است منجر به تشدید تنش‌ها با وزارت دادگستری آمریکا شود.

این گزارش نخست بوسیله راشا تودی منتشر شد. کاخ سفید و دونالد ترامپ تاکنون به درخواست‌ها برای واکنش به این مسئله هیچ پاسخی نداده‌اند.

روزنامه نیویورک تایمر روز جمعه اعلام کرد راد روزنستاین پیشتر پیشنهاد کرده بود که به صورت مخفیانه صدای دونالد ترامپ را ضبط کند تا بتواند اتفاقات کاخ سفید را افشا کند. وی همچنین پیشنهاد کرده بود که از متمم 25 قانون اساسی برای برکناری دونالد ترامپ از قدرت استفاده شود. این درحالی است که روزنستاین این مسئله را تکذیب کرد و گفت این ادعاها نادرست و خلاف واقعیت هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است روزنستاین چنین پیشنهادی را پس از آنکه ترامپ «جیمز کومی»، رئیس سابق اف‌بی‌آی را اخراج کرد، در جلسه‌ای که میان مقامات دادگستری و اف‌بی‌آی در ماه مه ۲۰۱۷ برگزار شد، مطرح کرده است.

در چند هفته اخیر تنش‌ها میان دونالد ترامپ و وزارت دادگستری به شدت تشدید شده است. این اختلافات از آنجایی شروع شد که «جف سشنز»، دادستان کل آمریکا خود را از پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا و احتمال ارتباط تیم ترامپ با مقامات روس کنار کشید. در نتیجه پس از آنکه ترامپ «جیمز کومی» را در مه سال 2017 اخراج کرد، پرونده روسیه در اختیار «راد روزنستاین» قرار گرفت. روزنستاین هم «رابرت مولر» را مسئول بررسی پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا نظرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند

طبق نظرسنجی جدید گالوپ ۵۵ مردم آمریکا با جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و تجاوزات این رژیم به نوار غزه مخالف هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی جدید گالوپ نشان می‌دهد که 55 درصد آمریکایی‌ها جنگ رژیم اسرائیل در غزه را تایید نمی‌کنند و با آن مخالف هستند.

طبق این نظرسنجی که از 1 تا 20 مارس جمع‌آوری شده، 36 درصد آمریکایی‌ها جنگ رژیم اسرائیل را تایید می‌کنند. این اعداد نسبت به نظرسنجی مشابه در ماه نوامبر 2023 با تغییرات قابل توجهی همراه بوده است.

در ماه نوامبر 50 درصد مردم آمریکا موافق جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بودند و 45 درصد با آن مخالف بودند، اما اکنون 55 درصد مخالف اقدامات ضد انسانی رژیم اسرائیل هستند.

این نظرسنجی پیش از آن که شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه قطعنامه‌ای را برای آتش بس در ماه رمضان در غزه تصویب کند، تکمیل شد.

همچنین در این نظرسنجی بیان شده است که در میان دموکرات‌ها و جمهوری خواهانی که پیشتر حامی جنگ افروزی رژیم صهیونیستی بودند، 18 درصد در میان دموکرات‌ها و 7 درصد در میان جمهوری خواهان مخالف شدند.

جنگ در غزه امروز وارد صد و هفتاد و سومین روز خود شد، نبردی که همچنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جزو اهداف اصلی اشغالگران صهیونیست به‌شمار می‌رود.

شهر رفح که آخرین پناهگاه حدود 1.7 میلیون آواره غزه محسوب می‌شود نیز بامداد امروز، چهارشنبه، هدف بمباران شدید قرار داشت.

جنگنده‌های ارتش صهیونیستی در ساعات بامدادی یک خانه متعلق به خانواده «الحمایده» در منطقه الشابوره در شهر رفح را بمباران کردند، علاوه بر این چندین منطقه در شرق و غرب رفح نیز هدف این حملات قرار گرفت.

این جنایات در حالی رقم می‌خورد که شورای امنیت به قطعنامه ارائه شده توسط اعضای غیردائم این شورا برای برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند و از آن حمایت کردند و ایالات متحده آمریکا به عنوان عضو دائم این شورا، رای ممتنع داد.

6 سوال درباره قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزهمقاومت فلسطین: صهیونیست‌ها حرفی از آتش‌بس نمی‌زنند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟