Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش گفت: این گلخانه مدرن که محصولات آن به روسیه صادر خواهد شد، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ سید حمزه موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ساخت بزرگ‌ترین گلخانه تولید گوجه‌فرنگی یکپارچه گلستان در گالیکش تاکنون پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محصول این گلخانه که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد کاملاً ارگانیک خواهد بود و به کشور روسیه صادر خواهد شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی گالیکش؛ سطح زیر کشت این گلخانه سه هکتار و قابل توسعه تا 10 هکتار در افق چهارساله است.

موسوی افزود: برای ایجاد این گلخانه 50 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که شانزده میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات کم‌بهره بانک کشاورزی گالیکش تأمین‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش گفت: اجرای این طرح علاوه بر اینکه برای 30 نفر به‌طور مستقیم و برای 50 نفر نیز به‌طور غیرمستقیم اشتغال‌زایی به همراه دارد، حرکتی نو در جهت تحول کشاورزی و اجرای شیوه‌های نوین و کارآمد باهدف گسترش کشت‌های گلخانه‌ای در استان گلستان و ارزآوری برای کشور محسوب می‌شود.

موسوی چشم‌انداز آینده این حرکت اقتصادی در شهرستان گالیکش را گامی نو برای رونق بخشیدن به محصولات ارگانیک کشور توصیف کرد.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از سیستم آبیاری قطره‌ای در گلخانه به مقدار 90 درصد در مصرف آب زراعی صرفه‌جویی شده مقدار تولید نیز تا 10 برابر شیوه سنتی برآورد می‌شود.

موسوی میزان مصرف آب زراعی به شیوه نوین را در هر هکتار 15 هزار لیتر و میزان تولید آن در واحد سطح را 20 الی 25 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد