Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۰ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: روز یکم مهرماه شهروندان همدانی ۴۶۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۳ مورد منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی بابیان اینکه ۱۲ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۶۵ تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه ۳۷۰ مورد از تماس ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات انجام شده در این مدت ۱۰ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق منزل در شهرک الوند و دره مرادبیگ، حریق چوب بری در چهارراه بابک، حریق باغ در جاده ملایر، حریق درختان در حیدره، حریق مخروبه در مزدقینه و ۴ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در حیدره، بلوار بعثت، میدان بیمه و پایانه سرگذر بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان افزود: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در سعیدیه و جاده فقیره و مهار حیوانات در آزاد غربی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی گفت: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

کد خبر 4410723

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری همدان ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا هفته دفاع مقدس مشهد مراسم عزاداری شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • (ویدئو) اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد