Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@08:32:47 GMT

انهدام باند سارقان خانه‌های شمال تهران

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۹۸۴۶

رئیس کلانتری ۱۰۱تجریش از دستگیری سارقان منزل در محدوده شمال تهران خبر داد. ناطقان: سرهنگ عباسعلی ابراهیمی در این باره اظهار کرد: چندی پیش در پی تماس شهروندان ساکن محدوده دزاشیب در خصوص حضور سه سارق در یک خانه مسکونی، تیم های عملیاتی کلانتری ۱۰۱ تجریش به محل اعزام شدند و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران در محل مشخص شد سه سارق با تخریب قفل‌های در ورودی وارد منزل شده و در حال سرقت هستند، در همین راستا بلافاصله با هماهنگی های انجام شده توسط ماموران مسیر فرار سارقان به صورت نامحسوس تحت کنترل درآمد و در نهایت طی یک اقدام ضربتی هر سه متهم که با دیدن پلیس سعی در فرار داشتند دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
سرهنگ ابراهیمی با اشاره به بررسی سوابق متهمان در کلانتری و انجام بازجویی از آنان تصریح کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرائم خود مبنی بر سرقت از منازل خالی از سکنه در محدوده شمال تهران و همچنین سه فقزه سرقت دیگر در همین محدوده اعتراف کردند.وی با اشاره به بازرسی‌ از خودروی متهمان نیز ، گفت: تعدادی سلاح سرد، مواد مخدر، اموال مسروقه و همچنین تجهیزات و ادوات سرقت از جمله انبردستی، پیچ گوشتی و دیلم از خودروی متهمان که در همان محل بود کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.
منبع: ایسنا برچسب ها: خانه‌های شمال ، تهران ، سارق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خانه های شمال تهران سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه