Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - هواداران خشمگین فوتبال با پرتاب توپ های تنیس و دسته های بازی های رایانه ای شرکت «ای اِی اسپورتس» به داخل زمین، بازی تیم های یانگ بویز و بازل را در سوپر لیگ سوئیس متوقف کردند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی راشا تودی روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: در جریان بازی، هواداران هر دو تیم خشم خود را با پرتاب اشیایی از جمله دسته های بازی پلی استیشن که روی آن ها عبارت توهین آمیزی علیه شرکت ای اِی اسپورتس (تولید کننده بازی های رایانه ای) نیز نوشته شده بود، ابراز کردند و برای مدت 15 دقیقه این بازی را از جریان انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هواداران ناراضی، اعتراض خود را نسبت به افزایش سرمایه گذاری در نسخه دیجیتال بازی فوتبال اعلام کردند؛ تیم فوتبال بازل در حال حاضر تیمی دیجیتال در بازی های رایانه ای به نام خود ثبت کرده است.
علاوه بر این، تماشاگران بنری را که روی آن طرح برجسته ای از دکمه توقف موجود روی دسته های بازی و همچنین شعارهایی علیه شرکت مذکور به چشم می خورد، بر فراز سکوها به اهتزاز در آوردند.
پس از جمع آوری اشیای پرتاب شده به داخل زمین، این بازی در نهایت با نتیجه پرگل 7 – 1 به سود یانگ بویز به پایان رسید تا آن ها با این برد شیرین، شکست 3 – صفر مقابل منچستریونایتد را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، کاملا به دست فراموشی بسپارند.
شرکت ای اِی اسپورتس که در زمینه تولید و توسعه بازی های رایانه ای فعالیت می کند، به شکل فزاینده ای وارد دنیای تجارت شده و با توجه به اینکه بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا تیم دیجیتال خود را نیز در این بازی خریداری کرده اند، این شرکت در حال تبدیل شدن به غولی در تجارت جهان است.
گفتنی است اوایل سال جاری، «مسعود الدوساری» عربستانی به دنبال کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی بازی های رایانه ای (فیفا 18) در لندن، 250 هزار دلار جایزه این رقابت رایانه ای را از آن خود کرد.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر

خیبر خرم آباد 4-3 دریا بابل را برد.

طرفداری | شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا کاسپین به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم پیگیری شد که نتایج زیر در این بازی‌ها رقم خورد:

آریو اسلامشهر 2 - داماش گیلان صفر

خیبر خرم‌آباد 4 - دریا کاسپین بابل 3

مس سونگون ورزقان یک - نفت مسجدسلیمان یک

مس شهر بابک 3 - خوشه طلایی ساوه صفر

چادرملوی اردکان صفر - نفت و گاز گچساران صفر

پارس جنوبی جم 2 - سایپا یک

شهر راز شیراز یک - مس کرمان یک

شاهین بندرعامری صفر - شهرداری آستارا صفر

خیبر خرم‌آباد که در دقیقه 3+90 به گل برتری دست یافت، 64 امتیازی شد و با اختلافی هفت امتیازی نسبت به رتبه دوم صدرنشین ماند. چادرملو نیز برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا سومین تساوی متوالی خود را کسب کند، اما موقتاً با 57 امتیاز در جایگاه دوم ماندنی شد.

فجر سپاسی شیراز با یک بازی کمتر و 55 امتیاز، در رده سوم ایستاده و نفت مسجدسلیمان با 54 امتیاز، در جایگاه چهارم قرار دارد. خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز، همچنان در قعر جدول جای گرفته است و تیم‌های دریا کاسپین بابل و داماش گیلان با 22 و 20 امتیاز، رده‌های شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز نیز قرار بود از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان با برگزاری بازی در این استادیوم لغو شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • کودکتان را در گرداب بازی‌های رایانه‌ای رها نکنید
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه