Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@14:15:07 GMT

زیباکلام: روحانی شاخه زیتون در دستش بگیرد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۰۲۱۰

به گزارش جهان نيوز، صادق زیباکلام در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تشکیل جلسه شورای امنیت به ریاست ترامپ درباره ایران و ضرورت حضور رئیس‌جمهور ایران در این نشست با بیان اینکه جریان‌های تندرو مخالف حضور ایشان در جلسه مجمع عمومی و شورا است، گفت: دلیل مخالفت این جریان‌ها نگرانی آنها از هرگونه تنش‌زدایی ممکن بین ایران و آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها نگران هستند مبادا تماس‌هایی میان ایران و آمریکا برقرار شود و یک گام به سمت تنش‌زدایی برداشته شود. این است که شاهد بودیم رسانه‌های تندرو به شدت مخالف رفتن آقای روحانی به شورای امنیت هستند.

این استاد دانشگاه تهران گفت: معتقدم اگر روحانی در این اجلاس شرکت کند، به جای اینکه تفنگ در دست بگیرد، شاخه زیتون در دست گرفته و نقطه مقابل ترامپ صحبت خواهد که اتفاق مبارکی است. می‌دانیم ترامپ در جهت زدن و بستن و سرکوب قدم برمی‌دارد، درست مثل تندروهای خودمان و اگر در چنین وضعیتی آقای روحانی برعکس این جریان، صلح‌آمیز ظاهر شود، میز را روی سر تندروها و ترامپ در کاخ سفید بر می‌گرداند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان تفتی بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری کنند


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدجعفری گفت: کشاورزان و باغداران شهرستان نسبت به جمع آوری سر شاخه‌های هرس شده و بقایای درختان باغات خود هرچه سریعتر اقدام کنند و از ریختن سرشاخه‌ها در داخل رودخانه‌ها ومسیل‌های آب به منظور صیانت از منابع آبی، خاکی وحفاظت از آبگرفتگی معابرجدا خودداری کنند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:باغداران با عنایت به فصل هرس درختان و با توجه به اینکه برخی آفات مانند سوسک سرشاخه خوار و پروانه چوبخوار و.. در سر شاخه‌های هرس شده به صورت لارو در حال زمستانگذرانی هستند و با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا از این شاخه‌ها خارج شده و به سمت باغات هجوم می‌آورند از نگهداری سرشاخه‌های هرس شده در محیط ویا اطراف باغ خودداری کرده و یا در صورت نگهداری نسبت به نیم سوز کردن یا امحا اقدام کنند. 
مدیر جهادکشاورزی شهرستان تفت، افزود:لازم به ذکر است در صورت عدم توجه به توصیه‌های کارشناسی و رسیدن آسیب به باغات مجاور ویا رها کردن سرشاخه‌ها درمسیر رودخانه‌ها و ایجاد آبگرفتگی در صورت بی توجهی باغداران و وجود شاکی خصوصی بامسببین ایجاداین مخاطره از طریق مراجع قانونی برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف آباد شیراز
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • مزایای احداث باغ در اراضی شیبدار چیست؟
  • کشاورزان تفتی بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری کنند
  • اجرای هرس شاخه‌های درختان سیب در مراغه
  • هرس شاخه های درختان سیب در شهرستان مراغه
  • روحانی: صهیونیست‌ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • مهمترین توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • واکنش متفاوت زیباکلام به حضور صدیقی در نماز جمعه