Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دلاوری مجری برنامه شب گذشته پایش درباره درد دل یک پیرمرد با وزیر بهداشت و گلایه او از هزینه‌های فیزیوتراپی و پاسخ حسن قاضی زاده هاشمی صحبت کرد.

 

 

بیشتر بخوانید: عمل جراحی وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

واکنش‌ها نسبت به پاسخ جنجالی وزیر بهداشت به یک پیرمرد + فیلم

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طفره کربی از پاسخ به سوالات مربوط به آتش‌بس غزه

جان کربی، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، از پاسخ به سؤالات درباره اینکه آیا جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع صلح در بحبوحه جنگ در غزه می‌شود، طفره رفت.

بر اساس گزارش هیل، شانون بریم، مجری برنامه «فاکس نیوز ساندی» درباره سخنرانی هفته گذشته چاک شومر، رهبر اکثریت سنا که در آن از رژیم صهیونیستی خواست تا انتخابات جدیدی برگزار کند، کربی را تحت فشار قرار داد.

بریم در ادامه گفت: بایدن بعداً اعلام کرد شومر نطق خوبی داشته است آیا رئیس جمهور معتقد است نتانیاهو افراطی است، مانعی برای صلح است و باید در کنار حماس قرار گیرد؟

کربی در پاسخ گفت: جنبه‌های خاصی در دنبال کردن عملیات در غزه وجود دارد که ما آشکارا با تمام کار‌هایی که اسرائیل انجام داده موافق نیستیم.

او افزود: اما آن ها رابطه‌ای دارند که می‌توانند با یکدیگر صحبت کنند. او نخست وزیر اسرائیل است و ما به حاکمیت مردم اسرائیل احترام می‌گذاریم.

کربی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بایدن معتقد است که نخست وزیر جدید باید جایگزین نتانیاهو شود، گفت که این به خود صهیونیست‌ها بستگی دارد.

کربی گفت: رئیس جمهور معتقد است که این به مردم اسرائیل و دولت اسرائیل بستگی دارد که تعیین کنند آیا و چه زمانی انتخابات جدید برگزار خواهد شد. 

 این درحالی است که کربی پیش از این ادعا کرده بود واشنگتن مخالف استقرار آتش بس همه جانبه در غزه است، زیرا این امر به عملیات حماس در هفتم اکتبر اعتبار می‌بخشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • طفره کربی از پاسخ به سوالات مربوط به آتش‌بس غزه
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سیکلت
  • بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401: علی‌رغم معدود تخلفات صورت‌گرفته توسط برخی نیروهای مجری قانون، تخلفات به هیچ وجه رویه رفتاری حاکمیت نبوده و ناشی از رفتار فردی بوده که برخورد قانونی با آن صورت گرفته است
  • ببینید/پاسخ مجری «زندگی پس از زندگی» به شبهات پیرامون برنامه
  • مصدومیت نگران‌کننده کین: بایرنی‌ها از الان نگرانند! (عکس)
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • کنایه مجری صدا و سیما به عدم فضا سازی شهرها در ماه رمضان!
  • برخورد شدیدبا تخلفات بیمارستانی در ایام نوروز
  • پایش مداوم سلامت آب در سیل سیستان و بلوچستان/ مشکلی در درمان بیماران وجود ندارد
  • عین‌اللهی در پاسخ به تسنیم: مردم در روزهای پایانی سال اعمال جراحی زیبایی انجام ندهند