Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- علمای اهل سنت شهرستان خنج از توابع استان فارس با صدور بیانیه مشترکی، حمله تروریستی اهواز را محکوم، حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و بیان کردند که با مقام عظمای ولایت بیعتی ناگسستنی دارند.

به گزارش ایرنا در بخشی از این بیانیه که روز دوشنبه انتشار یافته، آمده است: حادثه تلخ و تکان‌دهنده حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و به شهادت رساندن تعدادی افراد بی‌گناه و مجروح شدن عده‌ای دیگر از هموطنان عزیز که با حمایت و هدایت استکبار جهانی و اسراییل صورت گرفته و هدف اصلی آن ایجاد تفرقه در منطقه است، موجب تاسف و تالم اهل سنت جنوب فارس به خصوص روحانیت، ائمه جمعه و جماعات منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه افزوده است: این حادثه تلخ نشان داد، کوته ‌فکران و تفرقه‌ انگیزان در پیگیری اهداف شوم خود، مرزهای شرف و انسانیت را دریده‌اند، این رفتارهای تروریستی مطمئنا خللی در اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.
در ادامه این نوشتار بیان شده است: هدف اصلی استکبار جهانی و جیره ‌خوارانش از اینگونه اقدامات تروریستی، نشانه گرفتن اصل اسلام و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چرا که این نظام برگرفته از قرآن و سنت رسول اکرم (ص) است.
این بیانیه افزوده است: ما علما و روحانیون اهل سنت شهرستان خنج ضمن محکوم کردن این اقدامات جنایتکارانه، به خانواده‌ معزز شهدای این حادثه و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده، برای مصدومان شفای عاجل از خداوند مهربان خواستاریم.
این بیانیه با امضای، شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج، شیخ عبدالمجید غنی پور امام جمعه اهل سنت چاه طوس و معاون مدرسه علوم دینی خنج، شیخ مصطفی هوشمند امام جمعه بیغرد خنج، شیخ محمد عارف ابونجمی امام جمعه موقت اهل سنت و مدیر مجتمع عالی دینی خنج، ملا بهرام نصیری امام جمعه سده خنج، حاج عبدالله حسینی مسئول امور قرآنی منطقه جنوب کشور انتشار یافته است.
شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز مرکز استان خوزستان که روز سی و یکم شهریور 97 و همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس رخ داد، 25 شهید و 60 زخمی به جا گذاشته است.
در میان شهدای حمله تروریستی اهواز، تعدادی افراد غیرنظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.
7367 / 6118/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه تروريستي علماي اهل سنت بياينه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم