Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی ایران با اشاره به پرداخت ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی از سوی این بانک گفت: مرحله دوم پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به زودی ابلاغ می‌شود. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فرهاد فنودی ظهر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه بانک کشاورزی نقش مهمی در پرداخت تسهیلات  اشتغال‌زایی روستایی از محل صندوق توسعه ملی و بانک‌ها دارد اظهار داشت: از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی  600 هزار میلیارد ریال  سهم بانک کشاورزی است که در مرحله نخست  300 هزار میلیارد ریال آن برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پرداخت مرحله دوم تسهیلات اشتغالزایی روستایی خبردادو بیان کرد: مرحله دوم پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به زودی ابلاغ  و پرداخت می‌شود.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی ایران، تولید و اشتغال در روستاها را از اهداف مهم پرداخت تسهیلات اعتباری یاد شده دانست و تاکید کرد: نرخ سود این تسهیلات شش درصد است که نقش مهمی در رونق اقتصادی در روستاها، مناطق مرزی و عشایری دارد.

فنودی با بیان اینکه این تسهیلات برای طرح‌های کوچک زودبازده و کسب و کار کوچک روستایی پرداخت شده است تصریح کرد: بیشترین سهم تسهیلات‌گیرندگان متعلق به حوزه خدمات و صنایع وابسته کشاورزی، دامداری‌ها و دامپروری‌ها، زراعت و باغداری است.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227504 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای