Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:51:36 GMT

دندانپزشک قلابی در کرج به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۰۲۵۰

دندانپزشک قلابی در کرج به دام افتاد

به گزارش خبر آنلاین  سرهنگ جواد صفایی اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری از کلانتری ۳۸ بنفشه به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی از شاکی پرونده محرز شد که ۶ ماه پیش فردی با ارائه کارت شناسایی از سازمان نظام پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک در درمانگاه شبانه‌روزی وی اقدام به طبابت می‌کند تا این که با حجم انبوهی از بیماران معترض که از کار وی ناراضی بوده و مشکلات زیادی برایشان پیش آمده بود مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد شکات، نامبرده ضمن عدم پاسخگویی به تماسهایش، گوشی تلفن خود را خاموش کرده و دیگر به درمانگاه مراجعه نکرده و تا کنون هیچ گونه اطلاعی از وی در دست نیست.

صفایی گفت: با بررسی مشخصات متهم و استعلام از سازمان نظام پزشکی مشخص شد که مدرک نظام پزشکی وی جعلی است و با جعل مدارک متعدد پزشکی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی که مدرک دندانپزشکی دارد از یک سال گذشته، اقدام به اجاره مطب و یا درمانگاه کرده و بیماران را اغفال می‌کند.

وی افزود: با توجه به این که متهم هیچ آدرسی از خود برجای نگذاشته بود تحقیقات تکمیلی جهت یافتن ردی از وی در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدامات تکمیلی و پیگیری‌های شبانه روزی، محل اختفای متهم در یکی از مناطق کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی مهرهای پزشکی، کارت شناسایی، تعداد زیادی کارت شناسایی کلینیک دندانپزشکی، کارت شناسایی مامور ناجا، برگه‌های گواهی استراحت پزشکی و وسایل دندانپزشکی کشف شد.
به گفته صفایی ، متهم به همراه مدارک کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 استان البرز پلیس آگاهی سازمان نظام پزشکی شبانه روزی نیروی انتظامی اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند