Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@09:58:24 GMT

طبابت دندانپزشک قلابی با یک سال کار!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۰۲۷۱

طبابت دندانپزشک قلابی با یک سال کار!

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان فردی که با معرفی خود به عنوان مامور ناجا و دارنده مدرک دندانپزشکی، با جعل مدارک انتظامی و پزشکی و اجاره مطب و یا درمانگاه، بیماران را اغفال می‌کرد دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ جواد صفایی گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری از کلانتری ۳۸ بنفشه به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی از شاکی پرونده محرز شد که شش ماه پیش فردی با ارائه کارت شناسایی از سازمان نظام پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک در درمانگاه شبانه‌روزی وی اقدام به طبابت می‌کند تا این که با حجم انبوهی از بیماران معترض که از کار وی ناراضی بوده و مشکلات زیادی برایشان پیش آمده بود مواجه شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد شکات، نامبرده ضمن عدم پاسخگویی به تماس‌هایش، گوشی تلفن خود را خاموش کرده و دیگر به درمانگاه مراجعه نکرده بود.

سرهنگ صفایی گفت: با بررسی مشخصات متهم و استعلام از سازمان نظام پزشکی مشخص شد که مدرک نظام پزشکی وی جعلی است و با جعل مدارک متعدد پزشکی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی که مدرک دندانپزشکی دارد از یک سال گذشته، اقدام به اجاره مطب و یا درمانگاه کرده و بیماران را اغفال می‌کند.

وی افزود: با توجه به این که متهم هیچ آدرسی از خود برجای نگذاشته بود تحقیقات تکمیلی جهت یافتن ردی از وی در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدامات تکمیلی و پیگیری‌های شبانه‌روزی، محل اختفای متهم در یکی از مناطق کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی مهر‌های پزشکی، کارت شناسایی، تعداد زیادی کارت شناسایی کلینیک دندانپزشکی، کارت شناسایی مامور ناجا، برگه‌های گواهی استراحت پزشکی و وسایل دندانپزشکی کشف شد.

به گفته سرهنگ صفایی، متهم به همراه مدارک کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: دندانپزشک قلابی کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.

 وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ ۲ میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد