Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه گفت: حمایت دولت از ناشران دفاع مقدس بیشتر شود. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در دیدار فرماندهان و افسران نیروهای مسلح مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از بعثت، غدیر و عاشورا بوده که انقلاب ما ریشه در اسلام، اهل بیت(ع) و ثقلین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت به مناسبت شهادت برخی از هموطنان در اهواز، افزود: اکنون تمام دنیا بسیج شد تا به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و کشور را شلوغ کنند و دشمن بداند ایران ما مقتدرانه تر از گذشته بوده و تابع محض ولایت فقیه است.

طبرسی افزود: نیروهای مسلح ما در تمام زمینه‌ها نشان دادند حافظ خوبی برای کشور هستند که امیدواریم بتوانیم قوی‌تر و با صلابت‌تر از گذشته از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

وی ادامه داد: شاه خاک کشور مانند بحرین را به دشمن داد اما در دفاع مقدس نه تنها دشمن را بیرون کردیم بلکه تمام آنچه را که از ما گرفتند پس گرفتیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: امروز به لطف پروردگار انقلاب ما جهانی شد و مهار کردن آن برای استکبار جهانی مشکل است و دم از مذاکره می زند که مفهومشان از مذاکره این است که اقتدار ما را در منطقه کم کنند.

طبرسی ادامه داد: چرا دشمن شهید مطهری را به شهادت رساند چون دشمن بیشتر ایشان را شناختند و می‌دانستند تاثیرگذار است و اکنون نیز به دنبال دانشمندان و بزرگان می‌روند که باید همه متحد باشیم و از دستاورد اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با تاکید بر نشر و چاپ کتاب دفاع مقدس تصریح کرد: کتاب باید دارای محتوا و آموزنده باشد و دولت باید از انتشار کتب مرتبط با دفاع مقس حمایت کند.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد