Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیتراژ پایانی سریال «بازی نقاب‌ها» با صدای سالار عقیلی آماده شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سریال، در آستانه پخش مجموعه تلویزیونی« بازی نقاب ها» به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام ترانه تیتراژ پایانی این سریال با صدای سالار عقیلی آماده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترانه «چه بگویم» با شعری از محمدمهدی سیار توسط فرید سعادتمند و میلاد ببضا تنظیم شده است.

در خلاصه داستان سریال آمده: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند.

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی،سیما خضرآبادی،حمیدرضا عرب سرخی، محمدحسین صفری ، ندا حبیبی، فاطمه حسینی، یونس طاهری، ابوالفضل مقصود لو، ابراهیم امیرخانی، رقیه یانسری، سمیه مظفری، شقایق زمانی، محمدجواد چاردولی،مریم عبادی، غلامرضا رضایی، محمد حسن رستمانی، کامران دهقان، علی اصغر کیانی، شهروز ایری، داوود سعیدی، حسن کریمیخان زند، فاطمه احمدیان در این سریال نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سالار عقیلی بازی نقاب ها اخبار تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سارا سالار ، همسر سروش صحت تعدادی پست عجیب در اینستاگرام خودش منتشر کرد که خیلی از کاربران را شوکه کرد. منتشر کرده آمده، او در این چند پست مستقیما خبر از جدایی خودش و سروش صحت داد!

به گزارش رکنا، او ضمن انتشار تصویر زیر نوشت: «از این عکس شروع می‌کنم، تمام داستان را برایتان تعریف می‌کنم. داستان رو بذاریم از آخر به اول تعریف کنیم، من و سروش به احتمال زیاد از هم جدا خواهیم شد همین دو روز پیش بود که فکر می‌کردم عاقبت به خیر شدیم دم این زندگی گرم که همه‌اش عاقبت به خیری هست. داستان اینه گله دارم زودتر از این باید جدا می‌شدیم؛ سروش لفتش داد من می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما»

سروش صحت با سارا سالار نویسنده ازدواج کرده بود، این دو بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند. پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی سروش صحت و همسرش وجود داشت که به نظر با این صحبت‌های سارا سالار شایعات درست بودند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888491

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پست نوروزی مریم معصومی در اینستاگرام که وایرال شد
  • رونمایی از سریال مورد علاقه مسی؛ گیم آو ترونز، انتخاب اسطوره آرژانتینی
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند