Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 7 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 9 هزار و 500 تا 10 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت‌های کنونی مرغ در بازار بیانگر زیان 2 تا 2 هزار و 500 تومانی مرغداران در فروش هر کیلو مرغ است.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش حداقل 2 هزار تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ  هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 7 هزار و 200 ، غرفه های میادین میوه و تره بار 8 هزار و 150 و خرده فروشی ها 8 هزار و 500 تا 9 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش قدرت خرید خانوار، افزایش تولید مرغ نسبت به دو ماه گذشته و کاهش شدید تقاضا بعد از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را دلیل اصلی روند نزولی قیمت مرغ در بازار اعلام کرد.

یوسفی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 7 هزار و 500 و مرغ آماده به طبخ 9 هزار و 500 تا 10 هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت‌های کنونی مرغ در بازار بیانگر زیان 2 تا 2 هزار و 500 تومانی مرغداران در فروش هر کیلو مرغ است.

بیشتر بخوانید: آخرین تحولات بازار مرغ/مرغ با نرخ های متفاوتی در خرده فروشی ها عرضه می شود

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ادامه داد: کاهش قیمت مرغ در دو هفته اخیر موجب شد تا قیمت هر قطعه جوجه در روزهای اخیر حداقل 800 تومان کاهش یابد و با استمرار کاهش قیمت مرغ در بازار بدیهی است که تولیدکنندگان جوجه یکروزه برای جلوگیری از زیان، تولید خود را کاهش می‌دهند و نتیجه این امر چیزی جز کاهش عرضه و افزایش قیمت مرغ در بازار نیست.

وی در پایان با انتقاد از نرخ بالای نهاده‌های دامی در بازار تصریح کرد: هم اکنون هر کیلو ذرت با نرخ 1350 تا 1400 و کنجاله سویا 2400 تومان به مرغداران عرضه می‌شود که نسبت به ابتدای سال افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

کاهش قدرت خرید خانوار عامل اصلی روند نزولی قیمت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مرغداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۳۰ تومانی به ۱,۹۳۵ رسیده بود، امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۵ تومانی (۰.۲۶ درصد) به ۱,۹۳۰ تومان رسید.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران