Web Analytics Made Easy - Statcounter

از همه داغدارتر، پدر طاها اقدامی کودک خردسال 4 ساله اهوازی بود که با در دست داشتن تصاویر به خون آلوده شده فرزند خود، نظر همگان را جلب کرده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم تشییع باشکوه شهدای حمله تروریستی روز سی و یکم شهریور ماه اهواز با حضور جمع کثیری از مردم غیور و مسئولان در شهر اهواز برگزار شد و خانواده های داغدار فرزندان برومند خود از زن و کودک تا پاسدار و ارتشی و بسیجی را به خاک سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در این مراسم اما از همه داغدارتر، پدر طاها اقدامی کودک خردسال 4 ساله اهوازی بود که با در دست داشتن تصاویر به خون آلوده شده فرزند خود، نظر همگان را جلب کرده بود.

 

 

یکی از صحنه های دلخراش مراسم امروز پیراهن مشکی طاها اقدامی کودک 4 ساله اهوازی بود که در دستان پدر قرار داشت و آن را برای ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به تن می کرد.

 

 

یکی از تصاویر دیدنی دیگر از این مراسم، تصاویر طاها اقدامی در دستان کودکان اهوازی بود. اسم این کودک اهوازی طاها است و امروز برای تشییع طاها اقدامی شهید ۴ ساله آمده بود...

 

 

ملت ایران اما بار دیگر در مراسم تشییع پیکر شهدای اهواز وحدت خود را به دشمان نشان دادند. تصویر زیر وحدت اقوام در حاشیه تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز را نشان می دهد.

 

 

در این مراسم اما سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما قول می‌دهیم که واکنش‌مان به این حادثه پشیمان کننده، نابودگر و ویرانگر باشد و هرگز هیچکس نخواهد توانست بر کودکان ما در این زمین بتازد و این ماجرا خاتمه نخواهد یافت و به همه هشدار می‌دهیم که ما انتقام خواهیم گرفت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف پیاده‌رویی در دزفول فروریخت؛ کودک ۵ ماهه جان باخت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دزفول از ریزش سقف پیاده‌رویی در خیابان طالقانی دزفول خبر داد و گفت: یک کودک پنج ماهه بر اثر این حادثه فوت کرد و ۲ بانوی ۱۷ و ۲۲ ساله مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز دوشنبه در تشریح این حادثه بیان کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر ریزش سقف پیاده‌رویی در خیابان طالقانی دزفول، یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دزفول با بیان اینکه حادثه دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند، افزود: متاسفانه کودک پنج ماهه به رغم تلاش تیم پزشکی در اورژانس و اتاق عمل بیمارستان فوت شد.

وی حال 2 مصدوم دیگر را مطلوب گزارش کرد و گفت: بانوی 17 ساله از بیمارستان ترخیص شد و مصدوم دیگر هم اکنون در بخش مغز و اعصاب بستری است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • سقف پیاده‌رویی در دزفول فروریخت؛ کودک ۵ ماهه جان باخت
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی
  • آب وارد منازل شهروندان اهوازی نشده است