Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، با وجود اینکه «برت کاوانا»، نامزد دونالد ترامپ برای ریاست دیوان عالی آمریکا امروز برای دومین بار به آزار جنسی متهم شد، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای رادیویی بار دیگر از او حمایت کرد.

ترامپ در مصاحبه با «هرالدو ریورا»، خبرنگار آمریکایی به حمایت از برت کاوانا پرداخت و گفت: «خوشبختانه ما خیلی زود یک قاضی دیگر را خواهیم داشت که بسیار بسیار انسان فوق العاده ای است، یک انسان باهوش و بااستعداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: اظهارات کریستین بلاسی فورد درباره متهم کردن برت کاوانا به آزار و اذیت جنسی در دهه 1980 مشکوک است زیرا او پس از چند دهه کاوانا را متهم کرده است.  می خواهم این زن حرفش را بزند. بگذارید حرفش را بزند، بگذارید هرآنچه می خواهد بگوید. بگذارید هرآنچه دلش می خواهد را بگوید و در نهایت هم سناتورها تصمیم گیری می کنند.

مصاحبه دونالد ترامپ با هرالدو ریورا روز گذشته (یکشنبه) ضبط شد و قرار است امروز منتشر شود. درواقع این مصاحبه پیش از آنکه امروز یک زن دیگر برت کاوانا را به آزار و اذیت جنسی متهم کند، ضبط شده بود.

«دبورا رامیرز»، یک زن 53 ساله امروز در گفتگو با نشریه آمریکایی نیویورکر اعلام کرد برت کاوانا در دهه هشتاد میلادی او را مورد آزار جنسی قرار داده است. این درحالی است که کاوانا هر دوی این اتهامات را تکذیب کرده است.

فورد قرار است روز پنجشنبه در دادگاه درباره این اتهامات جنسی شهادت دهد. دونالد ترامپ پیش از این هم از نامزد پیشنهادی خود حمایت کرده و گفته بود: از نظر من کاوانا حتی یک لکه کوچک هم در کارنامه خود ندارد.

برت کاوانا، قاضی محافظه کار و نامزد معرفی شده ترامپ در آستانه تایید سنا برای حضور در دیوان عالی آمریکا بود که یک استاد دانشگاه زن در ایالت کالیفرنیا او را به فساد اخلاقی در چهار دهه پیش متهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!