Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این استان بر لزوم استفاده از ظرفیت این شورا برای رفع موانع و مشکلات موجود در استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه آنچه می‌تواند منجر به رفع مشکلات مردم و بخش خصوصی شود، وجود باور در دستگاه‌های اجرایی است، گفت: این مسئله امری ضروری و لازم است چرا که اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باور داشته باشند که مشکلات مردم و بخش خصوصی باید رفع شود به طور حتم شاهد کاهش و رفع مشکلات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبادار همچنین در جریان بررسی وضعیت بیمه قالیبافان و هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی استان با تصریح اینکه بخش اعظمی از اقتصاد استان در گرو درآمد حاصل از صنایع ‌دستی است، گفت: صنایع دستی به ویژه قالیبافی نقش برجسته‌‌ای در اقتصاد استان دارد که باید برای تسهیل در روند بیمه فعالان این عرصه راهکارهای قانونی اندیشده شود.

استاندار فارس همچنین خواستار اصلاح بخشی از قانون بیمه قالیبافان در صورت امکان توسط اداره‌کل تامین اجتماعی و اداره‌‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
تبادار ادامه داد: پیشنهادهای افزایش مهلت پرداخت حق بیمه از سه ماه به 6 ماه یا اصلاحات قانونی مورد نیاز باید مورد بررسی قرار گیرد و مواردی که می‌تواند در رفع مشکل بیمه این قشر تلاشگر موثر باشد از سوی دستگاه‌های متولی پیگیری شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي اسماعيل تبادار دستگاه هاي اجرايي شوراي گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند

مهرور بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد و گفت: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وی ادامه داد: بنابراین به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه ها و مسیلهای فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی ویاهرگونه حادثه احتمالی، بر آماده باش مراکز درمانی و پایگاههای امدادی، شرکتهای خدماتی ( آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه ای تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: شهروندان از تردد در محلهای پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف درحریم رودخانه ها، مکانهای مرتفع و تپه ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله ها، فنس های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
وی بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک های اولیه، برف پاک کن، بهمراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

مهرور تاکید کرد: تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها جهت کشاورزان، برای حفظ محصولات کشاورزی ، کنترل دما, رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداری ها، دامداری ها و همچنین خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوه ها و برای جلوگیری از خسارت های ناشی از سرمازدگی به بخش کشاورزی بعمل آید.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس