Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پاک فطرت عصر دوشنبه  در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای به مناسبت فرا رسیده‌اند دفاع مقدس که تجلی ارزش های متعالی فرهنگ عاشورا است، گفت: دفاع مقدس نشان دهنده عظمت و بزرگی آن دوران می باشد و فراموش نکنیم که ما وظیفه داریم که ارزش های اساسی مقدس،را ترویج و تبیین کنیم.

وی در ادامه افزود: دفاع مقدس به عنوان نماد استقامت و پایداری ملت با اراده ایران ثبت و ضبط شده است لذا ضمن محکوم کردن حادثه تلخ تروریستی اخیر در شهر اهواز به نمایندگی از مردم فهیم شیراز تسلا و همدردی خود را به مردم عزیز خوزستان و خانواده های این شهیدان عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر شیراز با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گفت: شیراز با قریب 2 هزار آموزشگاه و سیصدو پانزده هزار دانش آموز دارد که تغییر رویکرد در آموزش پرورش را خواستاریم و رسالت سنگین پاک آموزش و پرورش،مدیران،معلمان و مربیان ان است که پرورش دانش آموزان را همراه با آموزش دنبال کنند.

پاک فطرت با بیان این مطلب که جلب مشارکت خیرین مدرسه ساز،انجمن ها و موسسات خیریه در استان فارس و شیراز حائز اهمیت است افزود: این مشارکت خدا پسندانه برای توسعه مدارس و اداره همگانی خصوصا در مراکز غیر دولتی در این حوزه در،سطح استان حدود 14 درصد و در شهر شیراز حدود 18 درصد می باشد و بعضا در بعضی از نواحی شیراز به 30 درصد رسیده است.

وی تصریح کرد: این مهم در نواحی 3 و 4 کمتر از ده درصد است که قابل تامل و توجه خاص به این نواحی،است.

عضو شورای شهر شیراز با بیان این مطلب که بحث های فراوانی در خصوص میزان آسیب های ناشی از تشعشعات ابزار های مخابراتی شده است گفت: یکی از داغ ترین و جنجال هایی که در این زمینه وجود دارد مربوط بعد دکل های مخابراتی است.

پاک فطرت اظهار داشت: یکی از پارامترهای بهتر شدن پوشش در نقاط مختلف گسترش سایت ها از لحاظ تعداد می باشد که این امر باعث اشغال فضا توسط اپراتورها و احداث دکل های مختلف با اشکال و ارتفاع های متفاوت در نقاط گوناگون و گاهی در کنار یکدیگر است.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای اصلی کاهش آسیب های پدید آمده تجمیع دکل های مخابراتی است بیان کرد: با رویکرد تولید درآمد پایدار برای شهرداری و ضمن حفظ و حراست از جان مردم شیراز از آسیب های مربوط به امواج این دکل ها و کاهش آلودگی بصری تعدد و بی نظمی دکل های فوق علاوه بر کاهش آسیبها و مشکلات است.

عضو شورای شهر شیراز استفاده دو یا چند اپراتور از،یک سایت مخابراتی جهت استقرار بر روی یک دکل و در یک کانکس و استفاده مشترک از امکانات یک سایت همانند برق، روشنائی،تهویه، نگهداری، حفاظت فیزیکی توسط تمامی،اپراتورهای فعال با شرط عدم ایجاد مزاحمت کاری برای یکدیگر و از همه مهمتر کاهش مصرف انرژی و حرکت به سمت استفاده از انرژی های سبز، حضور تمامی اپراتورها در سایت های،تجمیعی تاسیس شده، حرف سایت های موجود، یکسان سازی و زیبا سازی،دکل های نصب شده در بهینه سازی منظر شهری از  دستاورد ها این طرح است.

پاک فطرت گفت:  بررسی و ارائه گزارش،چگونگی جمع آوری دکل های موجود و نصب و استفاده از دکل های چند منظوره و الزامات فنی مورد نیاز دکل جهت استفاده مشترک اپراتورها، طرح جانمایی و نقشه پوششی هر اپراتور در شهر و نقشه ظرفیتی آن و طراحی مکان مربوط به دکل های تجمیعی ، نحوه نگهداری بهینه دکل با توجه به شرایط آب و هوایی شهر پس از اجرای طرح از جمله پیشنهادها و دستاوردهای جانبی طرح می باشد.

وی با بیان اینکه مسئله ساماندهی دکل های مخابراتی و تعامل با اپراتورها و فعالیت های مربوط به این موضوع تحت مدیریت حوزه معاونت خدمات شهری است اظهار داشت: با انجام این طرح ضمن کاهش های مربوط به امواج این دکل ها و دست یافتن به اهداف زیست محیطی و سلامت شهر و شهروندان و کاهش آلودگی های بصری حاصل از تعدد و بی نظمی دکل های مخابراتی به درآمد پایدار برای شهرداری می توان دست یافت و به اقتصاد پویای شهر نیز کمک کرد.

کد خبر 4411532

منبع: مهر

کلیدواژه: پارازیت شورای شهر شیراز ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس عاشورا مشهد شهرکرد مراسم عزاداری گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی استان فارس هشدار نارنجی صادر کرد

مدیرکل هواشناسی استان فارس برای شیراز و همه مناطق استان هشدار نارنجی صادر کرد و گفت: فعالیت این سامانه بارشی همراه با مه‌گرفتگی، کاهش دید و بارش برف و باران خواهد بود.

مسعود حقیقت در گفت‌و‌گو با تسنیم، برای همه مناطق استان و شهر شیراز در روز‌های سه شنبه 29 اسفند 1402 و چهارشنبه یکم فروردین 1403 هشدار سطح نارنجی صادر کرد و اظهار داشت: فعالیت این سامانه بارشی همراه با باران، رعد و برق، تگرگ، وزش باد، مه گرفتگی، کاهش دید و بارش برف در ارتفاعات شمالی همراه خواهد بود.

وی گفت: این سامانه جدید در همه مناطق استان به ویژه شهرستان‌های شمالی، ٰ‌مرکزی و شیراز گزارش شده است. اثر مخاطره همچون لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، آبگرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و احتمال طغیان آنها و برخورد صاعقه وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان فارس بیان کرد:‌ آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی، احتیاط در سفر‌های برون شهری، به همراه داشتن تجهیزات لازم وسوخت کافی، لایروبی کانال‌ها و آب‌راه‌ها، پاک‌سازی دهانه پل‌ها، عدم تردد از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم حضور در ارتفاعات و عدم پارک خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده نیز توصیه می‌شود.

روح الله خوشبخت نیز به شدت بارش‌ها طی 2 روز آینده  سه‌شنبه و چهارشنبه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی وضعیت جوی ذکر شده با آغاز سال نو و همچنین حضور مسافران و مهمانان نوروزی همراه شده است؛ نیازمند برنامه ریزی جدی و دقیق برای آماده باش کامل در این روزها هستیم.

وی با بیان این موضوع بر لزوم آمادگی کامل مناطق یازده‌گانه و سازمان های شهرداری شیراز پیش از شروع بارش‌ها و در زمان بارندگی تأکید و اضافه کرد: اقداماتی همچون پاکسازی، استقرار پمپ‌های آب، استقرار خودروهای امدادی و آتش‌نشانی و ... باید تحت نظارت دقیق مسئولان در مناطق و سازمان‌ها انجام شود.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: تقسیم وظایف و برقراری انضباط در اجرای همه اقدامات گام اصلی در نتیجه دادن برنامه‌ها است. همه امکانات حوزه خدمات شهری باید به کار گرفته شود تا در این دو روز شاهد کمترین مشکل برای شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه مسافران نوروزی در چند روز گذشته وارد شیراز شده اند و در 2 روز آتی شاهد افزایش آمار ورود مسافران خواهیم بود، اظهار کرد: همه محل‌های در نظر گرفته شده برای اسکان از سوی شهرداری شیراز باید در مدار قرار داشته باشد تا در صورت رخ دادن شرایط بحرانی امکان اسکان اضطراری مسافران با سرعت وجود داشته باشد.

وی همچنین گفت: برپایی چادر در نقاط غیر مجاز بیش از هر چیز ایمنی افراد مستقر در چادر را تهدید خواهد کرد. بنابراین عوامل مسئول در این حوزه دقت لازم را برای جمع‌آوری این چادرها و ممانعت برای نصب آنها را در دستور کار قرار دهند. به مجموعه خدمات شهری در مناطق مختلف شهر دستور داده شده که مناطقی که در بارش‌های گذشته با مشکل مواجه شده‌اند را به درستی پایش کنند و مانع رخ دادن مجدد مشکل در آن مناطق شوند.

وی همچنین با بیان اینکه شهر شیراز با مهمان‌نوازی کامل برای استقبال از مسافران آماده است از هموطنان نیز تقاضا کرد که در سفرهای خود پیش‌بینی‌ها و هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جان باختن رئیس مبارزه با مواد مخدر فارس بر اثر تصادف انهدام باند جعل اسکناس و اسناد در فارس

دیگر خبرها

  • گسترش شبکه ارتباطی همراه اول برای رفاه زائران حرم رضوی
  • سایت سلامت در نوروز رونمایی شد
  • هواشناسی استان فارس هشدار نارنجی صادر کرد
  • هواشناسی فارس هشدار نارنجی صادر کرد
  • برقراری ۱۲۹ پرواز فوق‌العاده نوروزی از فرودگاه بین‌المللی شیراز
  • بازگرداندن اتباع خارجی غیر مجاز در استان فارس
  • دسترسی ۸۹ درصدی روستا‌های خراسان رضوی به اینترنت
  • نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت همراه اول در کیان آباد اهواز
  • نصب و راه اندازی دکل مخابراتی جدید در آبادان
  • همراه بانک‌ها را فقط از سایت رسمی یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری داخلی دانلود کنید