Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: پشتیبانی آحاد مردم از قوای مسلح عامل حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایران است. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر سرتیپ احمد اسدی‌پور ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه جامعه‌ای که پیشینه خود را نشناسد و از اتفاقات گذشته مملکت خود آگاهی نیابد، آینده موفقی در انتظارش نیست، اظهار داشت: در رژیم پهلوی مباحث اقتصادی، اجتماعی، آسایش و رفاه مورد تأکید مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقلال موضوعی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از هر عامل مهم دیگری مورد تأکید بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع از سرزمین به مثابه مظهر هویت و عزت ایرانی و عامل کلیدی در تحکیم و تثبیت وحدت ملی مطرح است، تصریح کرد: این مهم در مقاطع مختلف تاریخی که ایران مورد یورش قرار گرفته، مورد توجه بوده است.

وی با ذکر اینکه دفاع مقدس متاثر از حس وطن‌دوستی، غیرت ملی و روحیه ظلم‌ستیزی است، افزود: دفاع مقدس تأثیرگذارترین بستر ایجاد و تقویت هویت ملی ایرانیان است.

امیر اسدی‌پور با اعلام اینکه هیچ کشور اروپایی که دارای قدرت اقتصادی است، حق تحمیل افکار و سیستم خود به ما را ندارند، ادامه داد: استقلال و هویت بزرگترین شاکله حفظ تمامیت ارزی ماست.

وی با بیان اینکه ارتش عراق در زمان جنگ تحمیلی 85 درصد سرمایه ناخالص ملی خود را برای تهیه تجهیزات نظامی به کار گرفت، اظهار کرد: نخستین تحریم علیه ایران که در حین انقلاب آغاز شد، تحریم نظامی بود.

همرزم شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با ذکر اینکه خلاء حضور ارتش بهترین دستاویز را در دوران جنگ تحمیلی در اختیار عراق قرار داد، گفت: در زمان جنگ 46 کشور به عراق کمک کردند و توان نظامی این کشور را تا بدانجا ارتقاء دادند که کشور عراق با 360 هواپیما وارد جنگ و با 650 هواپیمای نظامی از جنگ با ایران خارج شد.

یادگار دوران دفاع مقدس با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرمان و عقیده یکایک آحاد جامعه در جنگ پیروز شد، یادآور شد: پشتیبانی آحاد مردم از قوای مسلح عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که عراقی‌ها از آن غفلت کردند و خوشبختانه اکنون نیز این وحدت و انسجام همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

R7848/P1361/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • تقویت همکاری‌ قوای مسلح،صلح و ثبات را برای ملت‌های ایران-پاکستان و منطقه به ارمغان می‌آورد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس