Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@04:13:34 GMT

قرعه کشی مسابقات فوتسال بین شرکت های بیمه

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۱۵۲۸

مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال بین شرکت های بیمه با حضور نماینده بیش از 20 شرکت عصر روز گذشته به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد. آفتاب‌‌نیوز : در این مراسم تیم های بیمه سرمد (1)، بیمه آسیا، بیمه ما و بیمه پاسارگاد با توجه به کسب رتبه های بالاتر در سنوات گذشته به ترتیب در 4 گروه به عنوان سرگروه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس قرعه کشی انجام شده در این مراسم، شرکت های بیمه آرمان، سامان و سرمد(2) به سرگروهی تیم بیمه سرمد (1) در گروه یک، شرکتهای بیمه پارسیان، کارآفرین و سینا به سرگروهی تیم بیمه آسیا در گروه دو، شرکت های بیمه کوثر، دی و ملت به سرگروهی بیمه ما در گروه سه و شرکت های بیمه البرز، نوین، حکمت صبا و آسماری به سرگروهی بیمه پاسارگاد در گروه چهار قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، این مسابقات از روز چهارشنبه 1397/07/04 به مدت یکماه در سه گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی به صورت فشرده برگزار خواهد شد و به تیم های برگزیده اول تا سوم به ترتیب 450 ،350 و 250 هزار تومان به ازای هر یک از اعضای تیم تعلق خواهد گرفت.
یادآور می شود مسابقات فوتسال بین شرکت های بیمه به مناسبت گرامیداشت تاسیس بیمه سرمد و با میزبانی این شرکت برگزار خواهد شد.

روابط عمومی بیمه سرمد کد خبر: ۵۴۷۳۸۳ تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیمه سرمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت