Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از مسابقه عصردوشنبه تیم های ایران و هند که در کوالالامپور برگزار و با تساوی به اتمام رسید، گفت : تیم ایران نهایت تلاش خود را کرد اما نتوانست نتیجه مطلوب خود را در این بازی به دست آورد.

به گزارش ایرنا، تیم ایران روز جمعه گذشته در استادیوم کوالالامپور نخستین دیدار خود از مسابقات قهرمانی فوتبال زیر16 سال آسیا مقابل تیم اندونزی 2 بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به این نتایج در شرایط کنونی تیم ایران دارای یک امتیاز است و احتمال صعود آن از گروه C مسابقات به مرحله بعد در آخرین مسابقه ایران با ویتنام مشخص خواهد شد.
عباس چمنیان سرمربی تیم ایران پس از این مسابقه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه امروز ، بازی خوبی نبود،بازیکنان تیم ایران تمام تلاش خود را به کار بردند اما نتوانستند آنگونه که آموزش دیده بودند عمل کنند.
وی افزود: بازیکنان دوندگی های بسیاری داشتند و در ارزیابی مجموع بازی می توان گفت که در نیمه دوم تیم ایران بهتر از نیمه اول عمل کرد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: در اکثر بازی تیم ایران صاحب توپ بود ولی موقعیت های ما تبدیل به گل نشد و با نزدیک شدن به پایان بازی فشار روانی ناشی از نتیجه نگرفتن بر عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشت.
وی گفت : تیم هند در واقع بازی دفاعی بسته، روی زمین و تاخیری داشت که در مسابقات نوجوانان خیلی این نوع بازی پسندیده نیست اما تصمیم آنها بازی برای کسب نتیجه و ایجاد مانع برای تیم ایران بود.
سرمربی تیم ایران گفت: تغییرات زیادی در نیمه دوم در چینش تیم انجام شد تا حرکت تیم سریعتر و تهاجمی تر شود اما اگرچه این اقدام در روند بازی تاثیر داشت اما شانس ها و موقعیت هایی که به دست آوردیم به گل تبدیل نشد.
وی ابراز امیدواری کرد : در بازی آخر بتوانیم با درس هایی که از دو مسابقه در مالزی گرفتیم ، بار دیگر شانس خود را برای صعود از این گروه امتحان کنیم .
چمنیان گفت: رده نوجوانان رده ای است که به لحاظ تجربی و پختگی لازم در حدی نیستند که اشتباه نداشته باشند و این موضوعی عام است که برای همه تیم های نوجوانان در کشورهای مختلف بوجود می آید.
وی افزود: ما دراین بازی نسبت به مسابقه قبلی سه تغییر داشتیم و در واقع این تغییرات بازی را بهتر کرد .قطعا در آخرین بازی مقابل ویتنام هم در مورد بازیکنان و هم شیوه رسیدن به گل تجدید نظر بیشتری خواهیم داشت.
مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان همزمان مسابقات انتخابی جام جهانی این رده سنی نیز است و از حدود 50 تیم، در نهایت 16 تیم باکیفیت از دور مقدماتی به مرحله نهایی صعود کردند.
ایران به عنوان نایب قهرمان دوره گذشته و یکی از هشت تیم حاضر در مراحله یک چهارم نهایی جام جهانی پای به مسابقات گذشته است.
چهار تیم برتر این مسابقات مجوز حضور در جام جهانی زیر 17 سال پرو 2019 را به دست می آورند.
آساق **1599

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ايران فوتبال نوجوانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند