Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور دربی عنوان کرد: اگر به تاریخ قضاوت های دربی نگاه کنیم می بینیم که محسن ترکی، مرحوم صالحی و علیرضا فغانی نفراتی بودند که قضاوت های زیادی در این بازی داشته اند. مجموعا 18 مسابقه دربی با قضاوت این سه نفر انجام شده که آمار قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر آماری شاید رزومه خوبی برای کمیته های داوران نیست که یک داور بارها قضاوت این بازی را بر عهده داشته اما باید فکر کنیم اگر خودمان در مسئولیت بودیم چه تصمیمی می گرفتیم. نباید فراموش کرد که انتخاب داور دربی به موضوعات مختلفی مربوط است.

خسروی اضافه کرد: خود رئیس فدراسیون فوتبال هم ممکن است در قبال نحوه قضاوت دربی پاسخگو و مسئول باشد. همچنان که در بازی دربی جنجالی سال 73 هم مسئولیت مستقیم به رییس فدراسیون بازمی گشت. 

پیشکسوت داوری فوتبال در ادامه اظهار داشت: من عقیده دارم دو فدراسیون در فوتبال ما کار ساختاری کردند، یکی صفایی فراهانی و یکی مهدی تاج که در حوزه های مختلف فوتبال فعالیت های تاثیرگذاری داشتند و باید این حقیقت را پذیرفت.

خسروی در پایان گفت: ما نباید به عنوان کارشناس احساسی صحبت کنیم. درباره این بازی هم باید کارشناسی مان هم مسئولانه باشد و احساسات مردم را قبل از بازی درباره داور برانگیخته نکنیم تا اجازه بدهیم کارش را انجام بدهد. شاید من هم اگر می خواستم نظر شخصی بدهم افراد دیگری را بیان می کردم اما باید به مسئله حساسیت انتخاب داوری دربی در این مقوله توجه کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج علی خسروی دربی 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد

به گزارش جام جم آنلاین، مختاری از داوران مطرح آسیا است که تجربه قضاوت در بیشتر مسابقات مهم آسیا و جهان را در کارنامه دارد. او در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی آسیا در دالیان چین، فینال رده سنی کمتر از ۱۵ سال را قضاوت کرد.

مهدی مختاری در دوره قبل رقابت‌های بازی‌های آسیایی هم حضور داشت.

دیگر خبرها

  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول